Hej !
Chodź letnią pogodę za oknem mamy już od dłuższego czasu to pierwszy dzień lata będzie miał miejsce w czwartek 21 czerwca. Dlatego też postanowiłam, że w dzisiejszym poście zrobię tag, który nazywa się "Kocham lato". Wiem, że tego typu tagi na blogu pojawiały się nieraz, ale tym razem starałam się wybierać do niego takie pytania na, które jeszcze nie nie odpowiadałam.


1. Za co lubisz lato ?
Za to, że za oknem jest świetna pogoda, a poza tym można się w końcu lżej ubrać.
2. Jaka jest dla Ciebie idealna temperatura ?
Dla mnie idealną temperatura wynosi gdzieś w granicy 25 stopni.
3. Ulubiony letni napój ?
Moim ulubionym letnim napojem jest woda z lodem i cytryną.
4. Twój ulubiony owoc ?
Moim ulubionym owocem jest malina.
5. Jakie są Twoje ulubione lody ?
Bardzo lubię lody o smaku batona Snickers oraz o smaku czekoladek Ferrero Rocher.
6. T‑shirt czy top ?
Zdecydowanie bardziej lubię nosić t-shirt.
7. Spodnie, spodenki czy spódnica ?
Zdecydowanie wolę spódniczkę, ponieważ czuję się w niej najwygodniej.
8. Japonki., sandałki czy baleriny ?
Latem lubię chodzić za równo w sandałkach jak i w japonkach.
9. Ulubiony look na lato ?
Latem lubię bardzo chodzić w sukienkach do niej zakładam japonki lub sandałki. Jeśli chodzi o dodatki to dobieram skromną biżuterię i małą torebkę. Włosy związuję w kok i robię minimalistyczny makijaż.
10. Preferujesz bikini czy strój jednoczęściowy ?
Zdecydowanie wolę bardziej strój jednoczęściowy.
11. Gładka skóra - golenie, woskowanie czy depilacja ?
Zdecydowanie wolę golenie, ponieważ jest to najmniej bolesna metoda.
12. Czy w lecie nosisz pełny makijaż ?
Latem mój makijaż jest bardzo delikatni.
13. Jak lubisz się opalać - solarium, samoopalacz czy słońce ?
Zdecydowanie najbardziej lubię opalać się na słońcu.
14. Basen czy jezioro ?
Zdecydowanie wolę jezioro, ponieważ lubię spędzać czas na świeżym powietrzu.
15. Wakacje w kraju czy zagranicą ?
Zdecydowanie w kraju, ponieważ w Polsce jest tyle pięknych miejsc do zwiedzania.
16. Wakacje nad morzem, w górach czy nad jeziorem ?
Wakacje lubię spędzać za równo nad jeziorem jak i nad morzem.
17. Gdzie spędzasz wakacje w tym roku ?
Szczerze mówiąc to jeszcze się nad tym nie zastanawiałam.
18. Gdzie spędzałaś wakacje jako dziecko ?
Jako dziecko spędzałam wakacje zarówno nad jeziorem jak i w górach, na Mazurach czy nad morzem.
19. Jakie pamiątki przywozisz z wakacji ?
Głównie są to zdjęcia.
20. Czy masz jakieś letnie/ wakacyjne zwyczaje ?
Mam tak, że jak na dworze jest duszno, parno i gorąco to staram się wychodzić na spacer w miarę jak najwcześniej, ponieważ w tedy jest najchłodniej a ja niestety nie wytrzymuję wielkich upałów.
Na koniec chciałam się odnieść do poprzedniego postu, ponieważ niektórym z Was przeszkadza to, że robię błędy i wstawiam zdjęcia słabej jakości. Owszem robię błędy i robić będę, ponieważ po mimo wielu lat ćwiczeń nadal mam problem z poprawną pisownią i tak już raczej zostanie, natomiast jeśli chodzi o jakość zdjęć nic z tym nie zrobię, ponieważ nieraz ustawiałam aparat w telefonie i w tej chwili mam ustawioną rozdzielczość 5 megapixeli i niestety są zdjęcia takie a nie inne. Jeśli nie podoba Ci się mój blog i zamiast z nudów głupio go komentować to po prostu nie wchodź na niego.
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Ja najbardziej lubię luźne spodenki. Mogą być jeansy, ale nie mogą być strasznie dopasowane. Strój tylko dwuczęściowy;) niestety zawsze zdarzają się błędy. Ja również często popełniam błędy dlatego nie lubię wytykać tego innym;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię upałów, ale gdy w taki cieplutki dzień opadnie z nieba sporo ciepłych kropli jest wtedy cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też do swoich ulubionych owoców mogę zaliczyć maliny *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak spódnice to jest to https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice/spodnice-midi/ ;-) Najlepsze na lato. A co do butów to lubię też jeszcze półbuty i mokasyny (laczki zawsze spoko). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie jest głupie komentowanie, ludzie zwrócili uwagę na to co razi w oczy, zwłaszcza kiedy jest się aspirującym i regularnie publikującym blogerem.
    Nie możesz się dziwić, że inni będą na to zwracać uwagę, w końcu blog to Twoja wizytówka - pomimo bardzo długiego stażu blogowego robisz podstawowe błędy, których można uniknąć. Co do jakości zdjęć - faktycznie razi w oczy. Może warto pomyśleć o inwestycji w aparat?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam sukienki ale ostatnio najczęściej zakładam spodenki i białą koszulę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na niektóre pytania odpowiedziałabym tak samo jak Ty. Fajny pomysł na post ;*

    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny wtorkowy aczkolwiek deszczowy czerwcowy dzień i przyznam szczerze że bardzo się cieszę że nastąpiło ochłodzenie gdyż upałów to mam już solidnie dość Super że zrobiłaś pytania i odpowiedzi bo zawsze można bliżej poznać człowieka i bardzo mi się to podoba postaram się odpowiedzieć na te pytania mam nadzieję że nie zabraknie mi tutaj w komentarzu miejsce hahaha No i czy tobie w ogóle będzie się to chciało przeczytać To co tutaj napiszę 😝😊

    1. Lato lubię za to że można się lżej ubierać Bo przyznam szczerze nie należę do osób które lubią mieć to na ciepłych rzeczy na sobie hahaha
    2. Dla mnie byłoby idealnie gdyby na dworze było około 23 stopni
    3. Bardzo lubię koktajle i sorbety ten mogłabym się raczyć cały czas
    4. Mango Mam bzika na punkcie mam go wszystko co mam go jest fantastyczne choć czasem zapach mango to nie mango hahaha
    5. Bardzo lubię lody z McDonalda mak flary z polewą czekoladową
    6. Uwielbiam nosić t-shirty mocno powyciągane długie obszerne w takich czuje się najwygodniej i swobodnie
    7. Z tego zestawu zdecydowanie wybiorę spodnie
    8. W upalne dni jak najbardziej wybieramy sandałki i to mega wygodne
    9. Latem Uwielbiam wszystko co obszerne i bardzo przewiewne stawiam na szerokie bluzki i lubię też czasem założyć sukienkę przewiewne do tego sandałki bądź baleriny oczywiście czasem lubię przełamać Akcent z solidnymi butami glanami
    10. Z racji na swoją ogromną posturę preferuje A strój jednoczęściowy A na to zakładam jeszcze tunike
    11. Depilacja
    12. Ja i makijaż zbytnio się nie lubimy to też nigdy nie wykonuje na sobie pełnego makijażu jeśli mam ochotę A zdarza się ona raz na ruski rok to wtedy nakładam tylko tusz na rzęsy i czerwoną pomadkę na usta
    13. Nie lubię się opalać
    14. I to i to
    15. Nigdy jeszcze nie byłam na wakacjach za granicą chętnie bym pojechała ze swoją przyjaciółką
    16. morze
    17. Mam nadzieję że uda mi się spędzić wakacje nad morzem
    18. Jako dziecko spędzałam wakacje w górach praktycznie co roku
    19. Rzadko kiedy przywożę pamiątki A jak już to jest to raczej coś lokalnego i do zjedzenia hahaha
    20. Chyba nie mam wakacyjnych zwyczajów w każdym bądź razie nie potrafię sobie nic przypomnieć w tej chwili...

    Pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzę ci przyjemnego dnia

    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawrle odpowiedzi. Trochę się o Tobie dowiedzialam. Pozdrawiam☺

      Usuń
  9. Teraz niestety zmiana klimatu doprowadziła do tego, że jak cały dzień jest parno to wieczorem jest przeważnie burza, i nie mogę pojechać na plażę się ochłodzić!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moją stronę http://wiosenny-ciuch.pl/!

    OdpowiedzUsuń
  10. Maliny? Truskawki pomimo, że przereklamowane, to lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To nasze lato jest takie przeciętne bym napisał ostatnimi czasy. Od przyrody otrzymujemy albo deszcz, albo upał, a ja lubię pośrodku.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx