Hej ! 
Jak niektóre z Was pewnie już wiedzą oprócz modą, blogowaniem i grafiką komputerową interesuje się również zbieraniem autografów tak, więc postanowiłam, że w dzisiejszym poście napiszę o tym coś więcej.



1. Jakie jest Twoje hobby ?
Jednym z moich zainteresowań jest zbieranie autografów.
2. Co robisz, by rozwijać swoje hobby ?
Krótko mówiąc chodzę wszędzie gdzie się da po autografy.
3. Od ilu lat jest to Twoje hobby ?
Interesuje się tym gdzieś około 12 lat.
4. Kto zainspirował Cię do tego zajęcia ?
Na początku nikt, ale odkąd poznałam mojego chłopaka to on zainspirował mnie do tego jeszcze bardziej.
5. Myślałaś kiedyś, aby przestać się tym interesować ?
Przeszła mi tylko taka myśl przez głowę i nic więcej.
6. Czy przez te hobby możesz umrzeć ?
Zdecydowanie nie, ponieważ jak mam autograf to jestem z niego zadowolona a jak nie to mówi się trudno.
7. Czy ktoś pomaga Ci w osiągnięciu sukcesu związanego z Twoją pasją ?
Tak mój chłopak Roland, który również zbiera autografy.
Klikając tutaj możecie zobaczyć część mojej kolekcji.
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa ! 

Komentarze

  1. Przydałyby się zdjęcia tych autografów. Z chęcią bym zobaczyła

    https://www.strong-power.pl/2018/05/31114/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam odnośnik do mojego bloga z autografami -> https://blizejgwiazd.blogspot.com
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. "Czy przez te hobby możesz umrzeć ?"

    Grackie pytanie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich nie wymyślałam :) Zastanawiałam się czy go nie ominąć, ale z drugiej strony pomyślałam sobie, że jak już jest to niech będzie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Fajne hobby. Wiąże się z ciekawymi przygodami. :) Pozdrowionka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To 6 pytanie troszeczkę mnie zaskoczyło :D
    W sumie bardzo ciekawa pasja. Trzeba mieć do niej naprawdę wiele cierpliwości... Ja bym jej nie miała :D A Ty masz, i to jeszcze 12 lat!
    Twój chłopak ma naprawdę ładne imię :) Super, że razem działacie w tej pasji ^^
    Nie wiem jak się w tej kolekcji przewraca strony, ale czy dobrze zrozumiałam, że masz ich aż 441? :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Twojego chłopaka znam z tv. Z "Szansy na sukces" :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx