Jak zaczęła się moja przygoda z blogowaniem

Hej ! 
W dzisiejszym poście postanowiłam, że poopowiadam Wam o tym jak zostałam blogerką oraz od czego się  to zaczęło.
Bloguję już około 10 lat. Moim pierwszym blogiem był blog o Ani Świątczak, który prowadzę do dzisiaj. Po drodze w swojej blogowej karierze prowadziłam między innymi blogi o Ewelinie Lisowskiej, Honoracie Skarbek czy Jacku Łągwie. W chwili obecnej mam 4 blogi. A prowadzę je o wyżej wspomnianej już Ani Świątczak, kolejnym blogiem jest ten blog czyli lifestylowy, następnym blogiem jest blog o Magdzie Tul, natomiast jako ostatni został założony blog o autografach i szczerze mówiąc nie planuję więcej ich zakładać. Zaczęłam blogować, ponieważ byłam ciekawa jak wygląda zakładanie blogów, a oprócz tego mogłam się nauczyć czegoś nowego. Do niedawna swoje blogi prowadziłam na dwóch platformach blogowych, ponieważ z każdej mogłam się czegoś innego nauczyć, ale niestety blogów na blog.onet.pl już nie można prowadzić tak, więc postanowiłam, że wszystkie moje blogi będą prowadzone na  blogspot.com. Po za blogowaniem postanowiłam, że chociaż trochę nauczę się  robienia grafiki komputerowej, ponieważ jest to bardzo przydatna czynność w prowadzeniu blgów, a oprócz tego mogłam ponownie nauczyć się czegoś nowego. Następną rzeczą jakiej się nadal uczę jeśli chodzi o prowadzenie blogów są różnego rodzaju kody, które bardzo się przydają w ich prowadzeniu, aby on wyglądał jeszcze fajniej i ciekawiej. Szczerze mówiąc chyba nigdy nie przestanę blogować, ponieważ przynajmniej jak dla mnie jest to bardzo ciekawe, wciągające i uzależniające zajęcie. Chodź szczerze mówiąc zdarza mi się pisać posty nieregularnie. Na koniec postu podam Wam adresy do wszystkich moich blogów żebyście mogły je odwiedzić jeśli będziecie chciały:
Ostatni adres nie potrzebnie podawałam, ale jak pisałam wcześniej, że prowadzę 4 blogi to dlatego postanowiłam podać Wam wszystkie. Linki do trzech pierwszych blogów znajdziecie również na pasku bocznym bloga.
A jak zaczęła się Wasza przygoda z blogowaniem ?
Jeśli będziecie chciały to w następnym poście podam Wam parę przydatnych stron, które ułatwią Wam blogowanie.
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy wpis. Super, że blogowanie to Twoje hobby. My również już zatraciłyśmy się bez reszty w blogosferze! Mam pytanie, czy blogi to tylko Twoja rozrywka, czy zarabiasz na nich?
    Wpadnij do nas!
    http://antykwariat-marzen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 lat to sporo czasu. ja dopiero zaczynam ale mam nadzieję, że zostanę tutaj na długo :)

    zapraszam do mnie:
    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie piszesz o swojej przygodzie z blogowaniem :) życzę dalszych sukcesów w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blogowanie to dla mnie przede wszystkim pasja i odskocznia od codzienności :)
    Jak zaczęła się moja przygoda na blogerze? Zainspirowałam się pasją dobrej znajomej.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja pamiętam , że swój pierwszy bloga miałam na stronie myblog czy jakoś tak, nawet chyba źle napisałam nazwę, ale to chyba juz dobre kilka lat nie istnieje , musialabym sprawdzić jakbym sobie nazwę przypomniała. teraz mam blog kosmetyczny i myślałam jeszcze o założeniu drugiego bloga - recenzje filmów / książek i seriali , ale nie wiem czy bym podołała dwóm blogom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo czasu 10 lat Gratuluje. Ja bloguje 4 lata. Moja przygoda zaczęła sie po prostu z nudy. Miałąmm dużo czasu i tak mnie to wciągneło do dziś

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog, widać, że wkładasz w niego dużo pracy. Życzę dalszych sukcesów! :) Ja bloguję od 2013 r. ale miałam sporą przerwę, gdyż brakowało mi weny.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja przygoda z blogowaniem zaczęła się, gdy miałam 11 lat i pisałam blog- pamiętnik. Nie chcę o tym pamiętać xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde, podziwiam cię że dajesz radę ze wszystkimi blogami! Życzę dużo sukcesów, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 10 lat to szmat czasu! Ja mam o dwóch miesięcy i bardzo mnie to wciągnęlo! :S
    Życze sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zaczęłam też jakieś 10 lat temu ale moje blogi pojawiały się i znikały bo traciłam do nich zapal
    Zazwyczaj były to pamiętniki i tym razem jest tak samo
    Dopiero zaczynam swoją przygodę z nowym blogiem więc zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja przygoda z blogowaniem zaczęła się od prowadzania strony na temat gry. Dosyć sporo masz tych blogów ^^ Podziwiam Cię za chęci i pomysły na prowadzenie tych blogów ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, 10 lat to całkiem sporo! Ja już nawet nie pamiętam jak zaczęła się moja przygoda. Kojarzę tylko, że na początku było opowiadanie, potem założyłam drugiego, aktualnego bloga ze swoimi zdjęciami i tak się jakoś ciągnie do teraz :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 10 lat to szmat czasu! Ja bloguje dopiero od 4 miesięcy ;)

    Makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny post i fajne podejście. Też uwielbiam blogować - to bardzo rozwijające zajęcie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie napisane 😍 Gratuluję 10 lat w blogosferze i życzę Ci ich jeszcze wiecej 💕

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój obecny blog prowadzę 4,5 roku, ale przygoda z blogowaniem zaczęła się wieeeele lat temu (11 albo 12), na blogu który już dawno nie istnieje... ;) Podziwiam - masz 4 blogi, mnie czasem tylko mój jeden zajmuje baaardzo wiele czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja niedawno zaczęłam blogować i kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  19. 10 lat to juz spory kaeal czasu. Ja blogowalam jako nastolatka potem slugo nic i teraz jako mama dwojki maluchow znow zaczelam :) swietna odskocznia od codziennosci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja historia z blogiem zaczęła się jakoś 3 lata temu miałam jednego bloga kiedyś ale usunęłam bo nie miałam czasu no i tak wyszło, że założyłam następny :D

    SERDECZNIE ZAPRASZAM NA BLOGA

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx