Byłam na 26 Finale WOŚP ❤

W niedzielę 14 stycznia wybrałam się na 26 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbył się w Warszawie. Podczas wielu fajnych koncertów było również wiele super atrakcji. Między innymi dostałam puszkę Coca-Coli z wygrawerowanym na niej swoim imieniem, breloczki z logo WOŚP czy sok pomidorowy w limitowanej butelce. Oprócz tego mój chłopak zrobił mi parę pamiątkowych zdjęć. Między innymi przy ciężarówce Coca-Cola, którą możecie kojarzyć ze świątecznej reklamy. Za równo moje zdjęcia jak i pamiątkowych gadżetów możecie zobaczyć poniżej:






Wielką Orkiestrę Świątecznej pomocy staram się wspierać od lat, ponieważ robi ona wiele dobrego za równo dla szpitali jak i dla dzieci i dorosłych.
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. też wybrałam się na wosp

    OdpowiedzUsuń
  2. superaśnie :)

    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym uczestniczyć w tym przedsięwzięciu!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety tam nie byłam...
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na WOŚP nie byłam, ale przelałam pieniądze przez internet, bo robią dobrą robotę.

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym też kiedyś brać w tym udział :)

    mojaszafamodnaszafa.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx