Jednorożcowy zestaw pędzli 🦄

Hej ! 
W dzisiejszym poście postanowiłam, że pokażę Wam mój najnowszy nabytek jaki sobie ostatnio kupiłam a mianowicie są to pędzle do makijażu:
Zapakowane są one w przeźroczystą kosmetyczkę z różowym zamkiem. Wykonane są one ze sztucznego, kolorowego włosia, które jest mocno zbite. Jeśli chodzi o trzonek to jest zrobiony z plastiku a swoim kształtem przypomina róg jednorożca. W zestawie znajdują się cztery pędzle, które możecie zobaczyć poniżej:
Pędzel do nakładania pudru:
 Pędzel do nakładania różu:
 Pędzel do nakładania cieni:
 Pędzel do nakładania szminki:
A tak prezentują się wszystkie pędzle:
Za cały zestaw pędzli zapłaciłam 49.99 zł. a możecie je dostać w Croppie.
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !
Ps.
Wiem, że dzisiejszy post odbiegł od tematyki Świąt Bożego Narodzenia chodź z drugiej strony możecie komuś kupić je w prezencie i szczerze mówiąc nie mogłam się doczekać tego kiedy Wam je pokażę :)

Komentarze

  1. Bardzo fajne pędzle:D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam,że w croppie sprzedają pędzle :P
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zaskoczona, że w croppie można kupić pędzle, wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są te pędzle! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają ładnie, jednak wydaje mi się, że 50 zł to trochę wygórowana cena :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są, chyba muszę je kupić :)
    ******************************************

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!

    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)

    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentują się genialnie ♥
    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyglądają te pędzle :) Sprawdzają się?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako dodatek do głównego prezentu to dobry pomysł, tylko trochę drogie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ekstra choc zdjecia marnej jakosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za słabą jakość zdjęć, ale robię je telefonem, ponieważ nie stać mnie na lustrzankę.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Ladnie wygladaja, desing super, do tej pory nie wiedzialam ze w cropp takie rzeczy mozna nabyc

    OdpowiedzUsuń
  12. Ladnie wygladaja, desing super, do tej pory nie wiedzialam ze w cropp takie rzeczy mozna nabyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zdziwiłam właśnie jak zobaczyłam, że można kupić w nim pędzle.

      Usuń
  13. Pytanie czy się dobrze sprawują :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ich nie używałam, bo są takie ładne, że aż szkoda :(, ale na święta ich użyję i postaram się napisać ich recenzje:)

      Usuń
  14. Ciekawy blog :D zostanę tu na dłużej ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx