Działania zdrowotne sody oczyszczonej 😷

Hej ! 
W dzisiejszym poście postanowiłam, że podzielę się z Wami zdrowotnym działaniem sody., które stosuję w codziennym życiu.
1. Jako piling na suche stopy, dłonie i usta:
Wystarczy, że wsypiecie około jedną łyżeczkę sody do naczynia a następnie zwilżycie ją wodą i piling domowej roboty już gotowy.
Możesz również stosować go na całą twarz.
2. Zamiast pasty do zębów:
Wystarczy, że około jedną łyżeczkę sody rozpuścisz w około połowie szklanki wody, wymieszasz i gotowe.
Możesz również stosować roztwór na bolące dziąsła.
3. Na krosty, skaleczenia i obtarcia:
Wystarczy, że rozpuścisz sodę w wodzie i za pomocą przemyjesz podrażnione miejsce.
Gwarantuję, że już po paru dniach rana będzie miejsca a krosta zacznie znikać w szybkim tempie.
Mam nadzieję, że któreś z moich zastosowań Wam się przyda.
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Ciekawe zastosowania, o gólnie jako pasta do zębów, bałabym się używać, ponieważ soda niszczy szkliwo.
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O niekórych działaniach nie wiedziałam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że nie wiedziałam, że można stosować ją jako paste
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  4. Sodę stosowałam jako peeling i się sprawdziła :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie będę musiała wypróbować ją jako peeling ^^ Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O nawet o tym nie wiedziałam :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To ostatnie zastosowanie musze koniecznie wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam o takich zastosowaniach sody oczyszczonej! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, nie miałam pojęcia, że sodę oczyszczoną można wykorzystać na tyle sposobów. Może skuszę się na takowy peeling. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow nie słyszałem o właściwościach zamiennych jako np. pasta do zębów jednak słyszałem że działa akurat na krosty :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że można wykorzystywać sodę na tyle sposobów.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Soda to uniwersalny produkt, można ją także wykorzystać jako środek czyszczący podczas porządków domowych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Na temat zdrowia, wiele ciekawostek można przeczytać na stronie https://migliori-integratori.it/rinite-cronica-cause-sintomi-trattamento/ Może i was zainteresuje ten temat :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx