Co sobie kupiłam na letnich wyorzedażach 😊

Hej !
Co ta u Was, jak Wam mijają wakacje? Ja korzystając z ciepłego weekendu postanowiłam, że pojadę do Konina odziedzić rodzinę. W dzisiejszym poście postanowiłam, że pokażę Wam co sobie kupiłam na letnich wyprzedażach. Zacznę może od sukienek.

Pierwszą z nich kupiła w sklepie C&A i zapłaciłam za nią około 40 zł:

Drugą z nich nabyłam w sklepie New Yorker. Zapłaciła za nią około 30 zł:
Oprócz sukienek postanowiłam kupić sobie również trochę złotej biżuterii, ponieważ od jakiegoś czasu mam fioła na jej punkcie.

Naszyjnik:
Zapłaciłam za niego około 5zł. 

Kolczyki:
Zapłaciłam za nie około 13zł.

Kolczyki:
Zapłaciłam za nie około 13zł.

Pierścionek:
Zapłaciłam za niego około 13zł. 

Całą biżuterie kupiłam w sklepie New Yorker.

A wy co sobie kupiłyście na letnich wyprzedażach? 
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa.

Komentarze

  1. Nie poszalałam w tym roku na wyprzedażach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sukienki
    Ja w tym roku poszalałam na wyprzedażach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy, ja za bardzo w tym roku nic nie kupowałam.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy!:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki piękne, ale złota biżuteria nie za specjalnie do mnie przemawia. Nie przepadam za tym kolorem ;]
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękną sukienkę upolowałaś! Moja żona mówi, że żałuje, że nie poszła na te wszystkie wyprzedaże, bo teraz to pewnie nic już nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie kupiłam kompletnie nic na tych wyprzedażach, wszędzie było tyle ludzi, że nie miałam ochoty się przez nie przeciskać.

    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx