12.04.2017

Wielkanocny Tag 馃悾

Hej !
Z racji tego, 偶e Wielkanoc zbli偶a si臋 wielkimi krokami postanowi艂am, 偶e w dzisiejszym po艣cie napisz臋 Wielkanocny Tag do, kt贸rego to sama u艂o偶y艂am pytania.
1. Czy lubisz Wielkanoc ?
Tak, cho膰 jako艣 bardziej wol臋 Bo偶e Narodzenie.
2. Jak sp臋dzasz te 艣wi臋ta ?
W ty roku 艣wi臋ta sp臋dzam razem z moim ch艂opakiem.
3. Ulubiona potrawa wielkanocna ?
Moj膮 ulubion膮 potraw膮 wielkanocn膮 jest 偶ur z bia艂膮 kie艂bas膮.
4. Czy malujesz jajka ?
Mo偶e nie tyle co maluj臋, ale barwi臋 naturalnymi barwnikami.
5. Czy siejesz rze偶uch臋 na Wielkanoc ?
Stara si臋 j膮 sia膰 na ka偶de 艣wi臋ta.
6. Czy chodzisz ze 艣wi臋conk膮 do ko艣cio艂a ?
Tak, chocia偶 nie zawsze.
7. Czy dostajesz prezenty od Zaj膮czka ?
U nie w domu nie ma takiej tradycji i sama nie wiem dlaczego.
Na koniec postu chcia艂am Wam z艂o偶y膰 wielkanocne 偶yczenia:
Pewnie sobie my艣licie, 偶e troch臋 za wcze艣nie na wielkanocne 偶yczenia, ale postanowi艂am je umie艣ci膰, poniewa偶 jutro wyje偶d偶a na 艣wi臋ta do Warszawy.
Pozdrawiam i do nast臋pnego napisania :* papa!

22 komentarze:

  1. Mam chwilk臋, wi臋c odpowiem na pytania w komentarzu, bo fajne wymy艣li艂a艣.
    1. Nie lubi臋 Wielkanocy (jestem ateistk膮 wi臋c obchodzenie ich jest dla mnie zb臋dne).
    2. 艢wi臋ta pewnie sp臋dz臋 z rodzin膮, to jedyna zaleta tego czasu.
    3. Nie mam ulubionej potrawy, chyba, 偶e czekoladowy zaj膮c si臋 liczy :)
    4. Jajka farbuje moja mama sk贸rk膮 od cebuli xD
    5. Zapomnia艂am o niej!
    6. Id臋 do ko艣cio艂a ze 艣wi臋conk膮, by odci膮偶y膰 mam臋.
    7. Dostaj臋 prezenty :)
    Tobie r贸wnie偶 偶ycz臋 weso艂ych 艣wi膮t!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki wielkie :) Czekam na Twoje odpowiedzi.
      Pozdrawiam.

      Usu艅
  2. Ja te偶 wol臋 Bo偶e Narodzenie! :)
    buziaki :*
    https://katemi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ja osobi艣cie te偶 wol臋 bo偶e narodzenie :)
    Ciekawy tag, fajnie wymy艣li艂a艣.
    M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  4. mnie takie tagi nie interesuj膮 dla mnie do dziecinne ale to juz twoj wyb贸r jak go prowadzi膰 i co dodajesz,

    Weso艂ych 艣wiat
    http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsu艅
  5. Te偶 wol臋 Bo偶e Narodzenie. Cho膰 te 艣wi臋ta s膮 l偶ejsze je艣li chodzi o potrawy, Wszystkiego dobrego na te 艣wi臋ta

    OdpowiedzUsu艅
  6. A ja w og贸le nie lubi臋 偶adnych 艣wi膮t, ale staram si臋 w miar臋 je obchodzi膰 ze wzgl臋du na rodzink臋 :)
    M脫J KANA艁 NA YT
    M脫J BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  7. Fajne i ciekawe odp :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  8. Fajny tag. Ja bardzo lubi臋 Wielkanoc. 呕ycz臋 Ci, aby艣 jak najlepiej prze偶y艂a ten 艣wi膮teczny czas, wszystkiego dobrego! :*

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  9. super tag! szkoda tylko ze taki krotki :D pozdrawiam

    nikolaaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  10. Bo偶e Narodzenie jest bardziej radosnym 艣wi臋tem, dlatego wi臋kszo艣膰 ludzi woli Bo偶e Narodzenie ni偶 Wielkanoc, kt贸ra jest troch臋 smutnym 艣wi臋tem dla katolik贸w, sk艂ania do refleksji, chocia偶 Niedziela Wielkanocna jest ju偶 bardziej radosnym 艣wi臋tem, wtedy 艣wi臋tujemy zmartwychwstanie Pana Jezusa.
    Ja nie lubi臋 tylko Lanego poniedzia艂ku, poniewa偶 nie lubi臋 jak ludzie marnuj膮 bezsensownie wod臋 kiedy w niekt贸rych krajach Afryki brakuje wody .

    OdpowiedzUsu艅
  11. Superowy tag :)
    R贸wnie偶 wole Bo偶e Narodzenie :)
    Obserwuj臋! Zastanawiam si臋 dlaczego tak p贸藕no :)
    Ma艂o brakuje mi do 280 obserwator贸w. Pomo偶esz?
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsu艅
  12. U mnie w domu rodzinnym te偶 nigdy si臋 nie dostawa艂o nic od zaj膮czka, chyba czas najwy偶szy to zmieni膰 . :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsu艅
  13. Te偶 lubi臋 偶urek wielkanocny, wyj膮tkowo wtedy smakuje lepiej ni偶 zawsze ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  14. Super!
    Obserwuj臋 i licz臋 na rewan偶!
    Pozdrawiam!
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  15. Te偶 si臋 pobawi臋 i odpowiem ^^
    1. Nieszczeg贸lnie, chocia偶 jest wolne od szko艂y..
    2. W tym roku na koniach.
    3. Jako i偶 nie jem produkt贸w zwierz臋cych i staram si臋 jak najbardziej ogranicza膰
    produkty odzwierz臋ce, w te 艣wi臋ta jad艂am g艂贸wnie frytki i to chyba by艂a najlepsza z potraw.
    4. Zawsze, przy czym jak najbardziej si臋 do tego przyk艂adam.
    5. Je艣li tylko tata nie zapomni kupi膰 :D
    6. Nie.
    7. Zawsze dostawa艂am, a w tym roku.. by艂am chyba niegrzeczna.
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  16. jaki fajny 艣wi膮teczny Tag! :D takiego jeszcze nie widzia艂am :D
    Bardzo mi si臋 podoba!
    tornadomysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  17. Jak tak czytam Tw贸j wpis po 艣wi臋tach to 偶a艂uj臋, 偶e ju偶 si臋 sko艅czy艂y i znowu trzeba b臋dzie tyle czeka膰 :(

    OdpowiedzUsu艅