13.01.2016

Co nowego w mojej kosmetyczce

Hej ! 
Jak Wam obiecałam w dzisiejszym poście pokażę Wam moje nowości kosmetyczne jakie nabyłam w ostatnim czasie. Wszystkie kosmetyki kupiłam w Warszawie w drogerii Kontigo. 
Zacznę może od cieni do powiek:
Pierwsze dwie paletki są z marki Mystik Warsaw i każda z nich kosztowała 7.20 zł, natomiast kolejna jest z firmy Rimmel i zapłaciłam za nią 10.69 zł.
Następnym produktem jaki nabyłam jest czarna mascara z marki Rimmel:
Zapłaciłam za nią 20.89 zł.
Następnymi produktami jakie kupiłam jest pomadka i błyszczyk z firmy Moov. 
Za pomadkę zapłaciłam 8,99 zł, natomiast za błyszczyk 7.79 zł.
Ostatnimi produktami jakie sobie kupiłam są dwa lakiery do paznokci z firmy Moov.
Za lakier bez barwny zapłaciłam 4.19 zł, natomiast za srebrny lakier brokatowy 7.79 zł. 
A Wy jakie ostatnio kosmetyki sobie kupiłyście ? Macie może jakieś produkty z marki Moov lub Mystik Warsa? Pytam się, ponieważ mam je pierwszy raz i nie wiem czy są one dobre.
Do następnego napisania. Pozdrawiam cieplutko, bo na dworze mroźnie :* papa ! 

27 komentarzy:

  1. Ja ostatnio kupiłam sobie brązowy tusz z max factor oraz puder z manhattanu ;)
    Niestety nie miałam okazji jeszcze wypróbować tych kosmetyków, które kupiłaś.
    pozdrawiam :*
    http://photo-claudine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja w ogóle pierwszy raz o nich słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie podoba się pomadka :) choć może poszłabym bardziej w kierunku różu

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne nabytki, szkoda tylko że jakość zdjęć słaba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale to dlatego, że nie mam innego aparatu :(

      Usuń
  5. O fajne produkty!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe nowości ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kosmetyki.Pozdrawiam
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kosmetyki ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam okazji używania kosmetyków tych marek.

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze ciekawił mnie ten cień do powiek, czy jest bardzo błyszczący ogólnie czy wygląa jak brokat czy jest bardziej stonowany ;)Ogólnie fajne zakupy ;)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. w końcu znalazłam twojego bloga. ciekawekosmetyki

    Zapraszam do mnie :klik klik klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam wonderful od rimmela, tyle, że złotego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tych markach kosmetyków (pomijając Rimmel). Na co dzień wybieram Maybelline, bo rzeczy z stamtąd są według mnie bardzo dobrej jakości. Widzę, że udane zakupy, szczególnie moją uwagę przykuł lakier brokatowy, bardzo mi się takie podobają!
    Pozdrawiam, trzymaj się! (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych firm ale mam nadzieje że się sprawdzą. Szczególnie zainteresowała mnie szminka :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zakupowe zdobycze :)
    O firmie Moov jeszcze nie słyszałam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten sam tusz do rzęs :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne rzeczy i całkiem nie drogie :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne nowości :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe kosmetyki.
    Obserwuję a w wolnej chwili zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń