Recenzja z koncertu Magdaleny Tul

Cześć !
Co tam u Was ? Ja w środę przyjechałam do domu tak, więc mogę coś do Was naskrobać :) W dzisiejszym poście postanowiłam, że umieszczę recenzje z koncertu mojej idolki jaką jest Magdalena Tul.
W sobotę 25 października Magda zagrała koncert w warszawskim Domu Kultury "Oriona". Wokalistka podczas niego wykonała w wersji akustycznej między innymi utwory ze swojego najnowszego albumu zatytułowanego "Brave", oraz piosenkę z, którą brała udział w konkursie piosenki Eurowizji pod tytułem "Jestem". Za równo zdjęcia jak i nagrania z koncertu możecie zobaczyć poniżej:






Po koncercie udało mi się chwilę porozmawiać z Magdą, zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie i poprosić o podpisanie płyty. Zarówno zdjęcie jak i autografy możecie zobaczyć poniżej:

Przepraszam Was za to, że tak zaniedbuje bloga, ale jak już Wam pisałam z braku czasu i dostępu do Internetu i też szczerze mówiąc nie mam pomysłów na posty, więc jak macie jakiś pomysł na notkę to piszcie. Pozdrawiam i do następnego napisania :* 

Komentarze

  1. Rzadko chodzę na koncerty, ale widzę, że atmosfera podczas takich wydarzeń jest wyjątkowa ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ze bialas okazje byc na koncercie Magdaleny tul. Sama tez chodze na rozne imprezy muzyczne
    Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiało być super!:)

    http://www.justcleo.pl/2015/10/checked-shirt-black-waistcoat-washed.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie że mogłaś sobie zrobić z nią zdjęcie i porozmawiać :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiało być fajnie ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej wokalistki, ale z chęcią przesłucham :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że udało Ci się z nią pogadać :))
    Nigdy o niej wcześniej nie słyszałam. Wydaje mi się to dziwne że śpiewa na siedząco, to takie niespotykane..
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx