Cześć ! 

Co tam u Was ? Ja dzisiaj wróciłam z Warszawy od chłopaka, ale w czwartek jadę do niego z powrotem. W dzisiejszym poście postanowiłam, że pochwalę się Wam w paru punktach moimi udziwnieniami. Tak, więc bez zbędnego rozpisywania się przechodzę do postu.
1. Mam wielkiego fioła na punkcie Hello Kitty.
2. Zawsze jak idę spać muszę mieć przy sobie butelkę z wodą i chusteczki higieniczne.
3. Lubię jeść jabłka starte na papkę.
4. Zawsze jak jestem w markecie to produkty sięgam ze środka półki.
5. Nigdy nie wychodzę z domu bez kolczyków, gdy ich zapomnę założyć to się czuję tak jakbym czegoś nie zabrała.
6. Przed zjedzeniem serka waniliowego zawsze najpierw go mieszam.
7. Zawsze jak siedzę przed laptopem to muszę mieć włączonego Facebooka.
8. Zawsze jak siedzę w domu to jestem ubrana na tak zwanym luzie.
9. Zawsze jak zobaczę sławną osobę to proszę ją o autograf oraz zrobienie sobie z nią pamiątkowego zdjęcia.
10. Nawet jak jestem bardzo zmęczona to muszę się wykąpać, bo inaczej nie mogę zasnąć, bo czuję się niekomfortowo.
A wy jakie macie swoje udziwnienia bądź nawyki ? Do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Też w markecie wybieram produkty od końca, gdyż mają dłuższą datę i są świeższe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis :) Ja niestety teraz na poczekaniu nie potrafię wymienić jakiegoś swojego "udziwnienia"- a jest ich pewnie wiele :P

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie zgadzam się co do tego, że po domu chodzę ubrana jak to ładnie określiłaś "na luzie"... dres wtedy rządzi ;)
    Pozdrawiam :) adaszwarc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też w sklepie zawsze sięgam po produkty ze środka lub z końca, nigdy nie biorę tych stojących na brzegu półek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też po domu chodzę na luzie, jakoś mi niewygodnie jak mam sobie jeansy i jakąś koszulę nawet jeśli są mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś taka inspirująca !!
    Czy mogłabym też takiego posta napisać ?

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie wyjdę z domu bez pomalowania rzęs i brwi :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 10,8,7,6 ---> mam tak samo ❤

    http://moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja razem z moja siostra mam tak samo jak ty, zawsze bierzemy produkty od końca, tyle żeby nie brać tych 'macanych' hahah XD

    http://f-g-b-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre dziwactwa mamy te same xd
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też w domu mam stylówkę na luzie :) Ostatnio nawet kupiłam dresy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadne dziwactwa, normalne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamy poniektóre takie same dziwactwa hah
    maddie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post!
    Zapraszam na nowy post ---> http://szalone-trybutki.blogspot.com/2015/01/niedzielna-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  15. też uwielbiam hello kitty!!:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne fakty ;) swietny blog ;)
    Może wspólna obserwacja? ;)zacznij I napisz a na pewno się odwdziecze ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne masz udziwnienia, ja również siedząc w domu chodzę w luźnych ciuchach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje udziwnienia chyba są całkiem ok :)

    A jakie sławne osoby już spotkałaś?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dzisiaj trafiłam na muzyczny sklep internetowy i zastanawiam się nad zamówieniem w końcu wymarzonych skrzypiec. Wszyscy mi mówią, że jestem za stara na naukę gry na skrzypcach, ale moim zdaniem to nie prawda! Można grać w każdym wieku.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx