Dlaczego wolę podróżować po Polsce niż wyjechać za granicę


Hej!
W dzisiejszym poście postanowiłam, że przyznam się Wam szczerze do tego dlaczego wolę podróżować po Polsce niż wyjechać za granicę. Tak, więc bez zbędnego rozpisywania się przechodzę do tematu postu. 
Po mimo tego, że zagranicą jest wiele ciekawych miejsc do zobaczenia to ja i tak wolę zwiedzać nasz piękny kraj, ponieważ w nim jest w nim wiele ciekawych miejsc do zobaczenia. Między innymi takich jak: morze, góry, Mazury czy chociażby nasza piękna stolica. Przede wszystkim lubię zwiedzać duże miasta, ale i z chęcią zobacz te mniejsze czy wsie. Przez tyle lat zwiedzania Polski zobaczyłam między innymi: Gdański, Gdynie, Sopot, Warszawę, Kraków, Kruszwice, Wisłę, Zakopane, Mazury, Łebę czy Ustronie Zdrój i w planach mam zamiar zobaczyć jeszcze więcej polskich miast, miasteczek i wsi. Po mimo tego, że zwiedziłam Polskę wzdłuż i wszerz to najlepiej czuję się w swoim rodzinnym mieście jakim jest Konin oraz w Warszawie czy nad morzem. Oprócz tego, że w tym roku jeszcze nieraz wybiorę się do Warszawy to planuję jechać nad morze oraz w góry. Jeśli chodzi o mój najlepszy i najgorszy wyjazd jaki był do tej pory to nie było takiego, ponieważ wszędzie mi się podobało. Jeśli chodzi o moje zdjęcia z podróży to możecie zobaczyć je na moim profilu na Facebooku, który znajdziecie klikając tutaj
A Wy wolicie zwiedzać Polskę czy zagranicę a może lubicie podróżować za równo po Polsce jak i za granicy?
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.
Pozdrawiam i do następnego napisania 😘papa!

Komentarze

  1. Z reguły zwiedzałam miasta za granicą, ale w tym roku planuję pozwiedzać lepiej Polskę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Ja lubię zwiedzać tu i tu :) Wszystko zależy od mojego czasu i funduszy, z reguły podróżuję po Polsce, ale jak wakacje, to i zdarza się za granicę wyjechać :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx