Dowiedz się o mnie jeszcze więcej


 Hej !

Już w ten czwartek kończę 33 lata, ale śmieję się z siebie, że rozumem mam nadal 3 lata: D, więc z tej okazji postanowiłam po raz ostatni napisać na swój temat kilka faktów. Wiem, że już taki post pojawił się na blogu, ale chciałam żebyście dowiedzieli się jeszcze więcej ciekawostek na mój temat. Niektóre fakty z mojego życia już znacie, ale niektóre z nich będą całkiem nowe. Tak więc nie rozpisuję się więcej tylko przechodzę do tematu postu.


1. Na imię mam Justyna. 

2. Nazywam się Parucka. 

3. Przyszłam na świat w piątek 23 marca 1990 roku.

4. Przez pierwsze 6 lat życia mieszkałam w Gosławicach. 

5. Do Konina przeprowadziłam się w moje szóste urodziny.

6. Mój znak zodiaku to baran.

7. Mam dwójkę braci.

8. Pochodzę z pełnej rodziny.

9. Od dziecka jestem osobą niepełnosprawną. 

10. Byłam wyśmiewana w szkole z powodu mojej otyłości, niepełnosprawności i ciężkiej sytuacji materialnej w domu. 

11. Po mimo moich problemów w nauce związanych z moim zdrowiem to i tak zawsze dawałam sobie świetnie radę. 

12. Od dziecka miałam zawsze różne zwierzęta. 

13. Od zawsze miałam małe grono znajomych. 

14. Lubię spędzać czas za równo z moją rodziną jak i z moim chłopakiem, ale zdarza mi się też, że lubię pobyć sama ze sobą. 

15. Od dziecka kolekcjonowałam różne rzeczy. Począwszy od karteczek, plakatów i tekstów piosenek a skończywszy na autografach, które zbieram do dzisiaj. 

16. Bloguje od około 15 lat i miałam blogi o różnych tematykach. W chwili obecnej prowadzę 3 blogi a mianowicie o wokalistce Magdalenie Tul, o autografach oraz lifestylowy.

17. Mój ulubiony kolor to niebieski.

18. Szybko się denerwuje. 

19. Nienawidzę bałaganu, ponieważ lubię żyć w ładzie i porządku. 

20. Dużo przeklinam.

21. Mam słaby kontakt z rodzeństwem.

22. Mieszkam z rodzicami.

23. Nie mam ulubionej marki perfum. 

24. Nie mam ulubionej marki kosmetycznej. 

25. Nie mam ulubionej marki odzieżowej. 

26. Nie potrafię się fajnie malować.

27. Nie potrafię fajnie się ubrać.

28. Nie potrafię fajnie się uczesać. 

29. Po mimo wielu prób odchudzania się i tak po pewnym czasie tyje z powrotem. 

30. Jestem uzależniona od energetyków i papierosów. 

31. Nie słodzę ani nie sparuję chleba masłem ani margaryną.

32. Lubię pomagać innym. 

33. Jestem miła do puki ktoś mnie nie wkurzy. 

34. Mam tak, że niektóre rzeczy szybko mi się nudzą.

35. Od paru lat jestem Ateistką i myślę nawet o dokonaniu Aktu Apoztazji.

36. Nie lubię czytać książek.

37. Jedyne seriale jakie ogląda to: "Policjantki i policjanci", "Gliniarze" i "Świat według Kiepskich".

38. Mało oglądam telewizji 

39. Lubię oglądać TVN 24. 

40. Rzadko słucham radia. 

41. Nie potrafię rysować. 

42. Nie potrafię ładnie pisać.

43. Pracowałam w różnych miejscach, ale przez moją niepełnosprawność szybko mnie zwalniali. 

44. Nie znam żadnego języka obcego.

45. Jestem zdania, że po co jeździć zagranicę skoro Polska jest taka piękna.

46.Mam poglądy lewicowe. 

47. Jestem za świeckim państwem i aborcją.

48. Czym jestem starsza tym szybciej płynie mi czas.

49. Panicznie boję się dentysty. 

50. Nie chodzę do kosmetyczki. 

52. Nie lubię mleka, ale sery, koktajle owocowe i jogurty już tak.

53. Mam dystans do siebie. 

54. Potrafię śmiać się z siebie. 

55. Nienawidzę muzyki Disco Polo. 

56. Jestem raczej pogodną osobą. 

57. Co roku wspomagam Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.

58. Odzwyczaiłam się od noszenia jensów. Zamiast nich noszę leginsy. 

59. Noszę tylko srebrną lub pozłacaną biżuterie.

60. Lubię robić grafiki na swoje blogi, chodź nie zawsze mi to wychodzi z powodu braku weny. 

61. W sumie miałam trzech chłopaków.

62. Uwielbiam Warszawę oraz polskie morze. 

63. Moje motto życiowe to "Miej wyjebane a będzie Ci dane".

64. Marzy mi się mieć małe mieszkanie. 

65. Nie mam zamiaru wychodzić za mąż.

66. Z powodu zdrowotnych nie chcę mieć dzieci. 

67. Uwielbiam słuchać muzyki. 

68. Lubię chodzić na koncerty. 

69. Jestem rannym ptaszkiem.

70. Nie lubię mieć mocnego makijażu.

71. Demakijaż robię przy użyciu wody z mydłem.

72. Jestem wielką idolką Magdaleny Tul oraz Inna. 

73. Staram się być pozytywnie nastawiona do ludzi.

74. Staram się być pozytywnie nastawiona do świata. 

75. Myślę nieraz nad zamknięciem bloga z powodu braku weny.

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 

Pozdrawiam i do następnego napisania 😘 papa!

Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dołączam się do życzeń! Dużo zdrówka, spełnienia marzeń i wszelkiej pomyślności. Ps. Nie znikaj z blogosfery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for sharing this valuable information with us.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx