Dlaczego lubię mieć długie włosy

 Hej!

W dzisiejszym poście postanowiłam, że napiszę dosłownie w paru myślnikach na temat tego dlaczego lubię mieć długie włosy. Tak więc bez zbędnego rozpisywania się przechodzę do tematu postu.

- moje włosy to mój największy atut

- wystarczy je związać i fryzura już gotowa

- rzadsze wizyty u fryzjera 

- rzadsze mycie włosów

- większy wybór fryzur

- moje włosy są grube i lśniące

Jedynymi minusami moich włosów jest to, że:

- nieraz się plączą 

- są dosłownie wszędzie

- nieraz mi przeszkadzają

Podsumowując:

Wolę mieć długie włosy niż krótkie, ponieważ już się do nich tak przyzwyczaiłam, że nie wyobrażam sobie bez nich życia.

A Wy wolicie mieć długie włosy czy krótkie?

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 

Pozdrawiam i do następnego napisania 😘 papa!

Komentarze

  1. Witam serdecznie ♡
    Ja w zasadzie jakie włosy mam, takie mam :D Teraz mam fajne, długie, podobają mi się ale kiedyś nie przeszkadzało mi ściąć włosy na krótko samej w domu. Zależy jaki mam humor :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx