Jaki makijaż lubię nosić najbardziej

 Hej!

Co tam u Was? W dzisiejszym poście postanowiłam napisać coś na temat mojego makijażu. Tak więc bez zbędnego rozpisywania się już przechodzę do tematu postu. 

Moim ulubionym rodzajem makijażu jest tak zwany makijaż make-up no make-up, ponieważ lubię używać różnych odcieni, beżu, brązu czy złota jeśli chodzi o makijaż oka, natomiast na ustach noszę głównie pomadki wpadające w kolor moich ust, ale od święta nie pogardzę czerwienią, Jeśli chodzi o podkład i puder to podkładu nie używam wcale, ponieważ mam problem z dopasowaniem odcienia do koloru mojej skóry, więc zamiast niego postanowiłam, że będę używać kremu CC, natomiast jeśli chodzi o puder to używam tylko i wyłącznie pudru białego, prasowanego, matującego, ponieważ również mam problem z jego dopasowaniem. Jeśli natomiast chodzi o kolektor, róż, rozświetlacz i bronzer to używam ich raz na jakiś czas, natomiast do rzęs używam tylko i wyłącznie czarnego tuszu a jeśli chodzi o brwi to maluję je tylko przeźroczystym żelem. Postawiłam na make-up no make-up, ponieważ jest on prosty w zrobieniu, wygląda ładnie i naturalnie a poza tym jak na moje umiejętności makijażowe jest on wystarczający. 

A Wy jaki makijaż lubicie nosić najbardziej?

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.

Pozdrawiam i do następnego napisania😗papa!

Komentarze

  1. Witam serdecznie ♡
    Ładny makijaż, ja też preferuję make up no make up :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię delikatny makijaż i też nie przepadam za mocnymi podkładami. Wolę kremy cc lub bb :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też preferuję raczej delikatne makijaże. Mocniej podkreślam oczy i usta jedynie na większe wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja preferuje mocniejsze podkreślenie oczu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx