Pierwszy tegoroczny wyjazd do Warszawy


Hej! 
Co tam u Was? Bo u mnie ok, ponieważ w końcu przeszło mi przeziębienie. W dzisiejszym poście postanowiłam, że napiszę na temat mojego pierwszego pobytu w Warszawie w tym roku. Tak więc nie rozpisuje się więcej tylko przechodzę do tematu postu. 
 
Postanowiłam wybrać się do stolicy przede wszystkim dla tego, że stęskniłam się za moim chłopakiem, ale i nie tylko, bo chciała wziąć właśnie w stolicy udział w 31 Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, ponieważ lubię pomagać, ale i nie tylko, bo zawsze podczas niego się wiele dzieje. Podczas finałów nie tylko można otrzymać pamiątkowe gadżety oraz, wypić ciepłą herbatę w namiocie TVN, ale i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z Jurkiem czy iść na koncert. Oprócz tego wybrałam się pod budynek stacji TVN, która znajduje się na rogu Hożej i Marszałkowskiej, ponieważ chciałam dostać autograf od alpinisty Mateusza Waligóry, który był jednym z gości programu Dzień Dobry TVN oraz zrobić sobie z nim pamiątkowe zdjęcie. Oprócz tego dostałam już Walentynkę od Rolanda w postaci uroczej kartki, ponieważ w Walentynki niestety nie będziemy się widzieć. Po niżej możecie zobaczyć za równo zdjęcie jaki i autograf od Mateusza Waligóry, zdjęcia z finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy czy Walentynkę jaką dostałam od Rolanda: 










Mateusz Waligóra:

Pobyt w Warszawie miną mi bardzo szybko, ale po mimo tego był on udany i z niecierpliwością i utęsknieniem czekam na kolejny, który planuje na wakacje, ponieważ wcześniej wybieram się na kilka dni w góry oraz nad morze. 
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 
Pozdrawiam i do następnego napisania😘

Komentarze

  1. A widzisz, ja będę w Warszawie dopiero w marcu, i nie pod TVN-em, tylko u szwagrów. Miły taki wypad, nawet jeśli na krótko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! inicjatywa WOŚP jest ze mną od lat.
    Dobrego tygodnia :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    W Warszawie byłam tylko raz, ale bardzo bym chciała znów odwiedzić to miasto. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx