Kupiłam sobie wymarzoną torebkę

 Hej!

Co tam u Was w nowym roku, bo mnie znowu dopadło przeziębienie a planuje jechać w Czwartek 26 grudnia do Warszawy w odwiedziny do mojego chłopaka i planujemy iść razem na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Dlatego od paru dni siedzę w domu i dochodzę pomału do zdrowia, ale nie o tym miał być dzisiejszy post tylko na temat mojej nowej torebki. Tak więc nie rozpisuję się więcej tylko przechodzę do tematu postu. 

W poniedziałek 2 stycznia postanowiłam po raz pierwszy i ostatni, ponieważ nie ma już tego sklepu internetowego dokonać zakupu na Shopee a dokładnie kupiłam w nim torebkę marki Guess w kolorze różowy. Postawiłam na ten kolor, ponieważ chciałam, aby pasowała ona kolorystycznie do portfela, który dostałam od rodziców pod choinkę. Jeśli chodzi o wygląd torebki to w środku znajdują się 3 duże przegródki w tym jedna jest zapinana na zamek oraz cztery mniejsze, która również jedna z nich zapinana jest na zamek. Środek torebki wykonany jest z nylonu i na materiale nadrukowane jest logo marki. Zewnętrzna część torebki wykonana jest z ekoskóry na, której znajduje się logo marki. Z przodu na torebce przyczepiona jest tabliczka z logiem marki oraz przy uchwycie znajduje się zawieszka, natomiast z tyłu torebki jest mała kieszonka zapinana na zamek. Jeśli chodzi o rączki to są one krótkie i wykonane z różowej ekoskóry. Torebka posiada regulowany, odpinany pasek oraz pod spodem ma metalowe nóżki. Jej wymiary to 33x22x14 cm i jak dla mnie jest wystarczająca, ponieważ nie lubię nosić zbyt dużych torebek.  Za torebkę zapłaciłam 151,88 zł i jestem z niej zadowolona. Po niżej możecie zobaczyć parę zdjęć za równo torebki jak i przesyłki w jakiej ona do mnie przyszła:











Na torebkę od momentu zamówienia czekałam 18 dni.

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.

Pozdrawiam i do następnego napisania 😘papa!

Komentarze

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx