Hej!

Koniec roku to czas na jego podsumowanie. Jak dla mnie ten rok był za równo pechowym jak i szczęśliwym rokiem. Jeśli chcecie dowiedzieć się dlaczego to odpowiedź znajdziecie w poniższych punktach.


1. Na początku stycznia wyszłam ze szpitala w Poznaniu, ponieważ miałam usuwane guzy na zatokach. 

2. Byłam na turnusie rehabilitacyjnym w Dźwirzynie. 

3. Byłam parę razy w Warszawie.

4. Byłam na koncercie Cleo.

5. Przez ostatni tydzień wakacji przebywałam na oddziale Neurologicznym z silnym bólem głowy w szpitalu w Koninie. 

6. Zwiedziłam trójmiasto i okolice. 

7. Zdobyłam parę nowych autografów oraz mam pamiątkowe zdjęcia z gwiazdami. 

8. Dwa tygodnie przed Świętami Bożego Narodzenia zachorowałam na zapalenie oskrzeli. 

Poniżej możecie zobaczyć parę moich zdjęć z 2022 roku:

Trójmiasto:




Warszawa:




Dźwirzyno:




Najnowsze autografy i zdjęcia z gwiazdami:
Julia Wieniawa:


Laura Samojłowicz:


Piotr Kucharski:


Jerzy Bończak:


Bela Komoszyńska:

Podsumowanie starałam się napisać w kolejności chronologicznej. Jeśli mam być z Wami szczera to rok 2022 zleciał mi bardzo szybko i wydaje mi się, że każdy kolejny będzie z wiekiem mijał mi coraz szybciej. 

Na koniec postu chciałam życzyć Wam 

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.
Pozdrawiam i do napisania po nowym roku😘papa!

Komentarze

  1. Życzę Ci bardzo dużo zdrowia, bo widzę, że w tym roku małaś wiele przykrości. Super, że mimo złego i tak udało się zrealizować też coś pozytywnego, co zostanie Ci w pamięci z tego roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrówka:) Podsumowanie roku to dobry sposób na osobisty rozrachunek. Wtedy można zobaczyć, czego się dokonało, a co jeszcze przed nami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx