🎅Kartka z pamiętnika w świątecznym klimacie🎅


Hej!
Co tam u Was słychać przed świętami? W dzisiejszym poście postanowiłam, że napiszę kartkę z pamiętnika, ponieważ trochę się u mnie wydarzyło w ostatnim czasie a oprócz tego na koniec postu złożę Wam świąteczno-noworoczne życzenia. Tak, więc bez zbędnego rozpisywania się przechodzę do tematu postu.
Będąc w ostatnim czasie w Warszawie miałam okazję przejechać się Tramwajem LEGO. Kursował on od przystanku ZOO w dni powszednie wyruszał o godzinach: 8:00, 10:10, 12:12 oraz o 14:30, natomiast w weekendy o 10:10, 12:25, 14:55 i 17:25. Trasa prowadziła przez Jagiellońską, most Gdański, Starzyńskiego, al. Jana Pawła II, Stawkami, Andersa, Marszałkowską, Nowowiejską, aleje Niepodległości, Rakowiecką, św. Boboli i Wołoską do zajezdni Mokotów (w dni robocze) lub do pętli PKP Służewiec (w weekendy). W środku oprócz dekoracji znajdowała się figura Mikołaja zbudowana z klocków. Główną atrakcją był przebrany w kostium Mikołaj oraz Ninja Kai, z którymi można było zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie siedząc na złotym tronie. Specjalny tramwaj kursował od 4 listopada do 4 grudnia i był pierwszym świątecznym tramwajem w Polsce. Poniżej możecie zobaczyć parę zdjęć z tego tramwaju: 




Oprócz tego spędziłam z moim chłopakiem mile czas i cieszę się z tego, że tegoroczne Mikołajki spędziliśmy razem. Jestem zadowolona z tego, że w tym roku przyjedzie on do mnie na Święta Bożego Narodzenia i spędzimy święta w miłej i rodzinnej atmosferze. Ja planuję wrócić z nim  do Warszawy w II dzień świąt, ponieważ chce spędzić z nim Sylwester, ale nie wiem jeszcze co z tego wyjdzie, ponieważ przez ostatnie dni pobytu w Warszawie zachorowałam na zapalenie oskrzeli i mój wyjazd na Sylwestra przez to stoi pod dużym znakiem zapytania. Jeśli chodzi o prezent jaki dostałam od mojego chłopaka za równo na Mikołajki jak i Święta Bożego Narodzenia jest to zestaw prezentowy Rimmel London, w którym znajduje się tusz do rzęs oraz błyszczyk. Możecie zobaczyć go na poniższych zdjęciach: 


Na koniec postu chciałam złożyć Wam życzenia:
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post Pozdrawiam  świątecznie i do następnego napisania😘 papa!

Komentarze

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx