Otwieram kalendarz adwentowy z marki Sence Collection

 Hej !

W dzisiejszym poście otworzę kalendarz adwentowy z kosmetykami do makijażu z marki Sence Collection. Kupiłam go w drogerii Rossmann w promocji za 59.99 zł, natomiast jego regularna cena wynosi 79.99zł. Za nim przejdę do pokazania Wam jego zawartości to najpierw pokażę Wam jak wygląda sam kalendarz:




Kolektor:

Kremowy cień do powiek:

Czarna kredka:

Temperówka:

Tusz to rzęs:

Zmiękczający balsam do ust:

Pędzel do ust:

Cienie do powiek:

Aplikator do cieni:

Cienie do powiek:

Pędzel do cieni:

Bronzer:

Pędzel do różu lub bronzera:

Róż do policzków:

Konturówka do ust:

Pomadka:

Wsuwka do włosów:

Błyszczyk do ust:

Cienie do powiek:

Aplikator do cieni:

Tatuaże:

Lusterko:


Rozświetlasz w płynie:

Bransoletka:

Postanowiłam, że kupię ten kalendarz, ponieważ chciałam przetestować kosmetyki z tej marki, bo nigdy wcześniej nic z niej nie miałam. Jeśli chodzi o wielkość kosmetyków to są one w tak zwanej wielkości podróżnej czy nie za duże. Najbardziej jestem ciekawa cieni, pomadki czy tuszu do rzęs, ponieważ te kosmetyki najbardziej przykuły moją uwagę, ale resztę produktów też z chęcią przetestuję. 
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.
Pozdrawiam i do następnego napisania 😗papa!

Komentarze

  1. Szczerze mówiąc nic mnie nie urzekło z tego kalendarza. Mam nadzieję, że Ci się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx