Recenzja kremu CC Lirene Dermoprogram

 Hej!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją mojego najnowszego odkrycia makijażowego jakim jest krem CC Lirene Dermoprogram, który jest zbawieniem na szybki, dyskretny i naturalny makijaż. Postanowiłam go kupić, ponieważ mój ulubiony krem CC z maki Eweline, który nazywa się Magic Skin mi się skończył a w drogerii Rossmnn go nie było tak, więc jako zamiennik podobny cenowo postanowiłam sobie kupić krem CC z marki Lirene. 

Od producenta:

Magic Make Up to unikalny nawilżający krem, który podczas rozprowadzania na twarzy zmienia się w lekki podkład. Mineralne pigmenty sprawią, że produkt ujednolica koloryt i ukrywa niedoskonałości perfekcyjnie dopasowując się do koloru cery. Dzięki zawartości błękitnej algi i witaminy E, skóra pozostaje odpowiednio nawilżona i wygląda na świeżą przez cały dzień.


Moja opinia:

Kem CC zamknięty jest w wygodnej, miękkiej, plastikowej tubce o pojemności 30 ml. Został stworzony z myślą o pielęgnacji i upiększeniu cery. Ma delikatny zapach i jest koloru białego, który po roztarciu zaczyna zmieniać się w beżowy odcień. Oprócz tego ładnie wyrównuje koloryt i dopasowuje się do koloru skóry. Krem CC najlepiej nakładać palcami, ponieważ używając gąbeczki porobimy sobie plamy na buzi. Niestety nie sprawdzi się on u osób z typowo jasną cerą. Mimo, że występuje w jednej gamie kolorystycznej, to niestety robi na buzi pomarańczową plamę. 


Plusy:

+ cena

+ efekt 

+ wydajność 

+ jakość

+ ma właściwości pielęgnacyjne


Minusy::

- nie nadaje się dla osób z bladą cerą


Podsumowanie:

Krem CC Lirene Dermoprogram polubiłam za to, że jest delikatny i nie zapycha. Jak dla mnie jest świetnym zamiennikiem kremu CC z marki Eveline, który nazywa się Magic Skin. 


Dostępność:

Krem ten można kupić między innymi w drogeriach Rossmann.

Cena:

Jego cena wynosi w granicy od 19.49 zł do 24.99 zł.

Miałyście ten krem? Jeśli tak to napiszcie ja się Wam on sprawdził.

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 

Pozdrawiam i do następnego napisania 😘 papa!

Komentarze

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx