Mini zakupy z Action, Rossmanna i Biedronki

 Hej!

Będąc na spacerze postanowiłam, że odwiedzę sklep Action, Rossmann oraz Biedronkę i zrobię w nich mini zakupy. Jeśli chodzi o Action to kupiłam sobie w nim matową szminkę, tusz to rzęs, dezodoranty Playboy, żel pod prysznic o zapachu bananów, szampon do włosów o zapachu bananów oraz mały kalendarz na rok 2023. Jeśli natomiast o zakupy w drogerii Rossman to kupiłam w niej tylko kremy CC, ponieważ mój ostatni zaczyna mi się kończyć, natomiast w markecie Biedronka kupiłam puder z marki Bell. Moje zakupy wraz z ich dokładnymi cenami i nazwami możecie zobaczyć poniżej.

Krem CC Lirene Magic:

Cena za jeden krem bez promocji wynosi 24.99, natomiast ja za niego w promocji zapłaciłam 16.99zł.

Tusz do rzęs zwiększający objętość z marki Max & More:

Zapłaciłam za niego 6.45zł.

Matowa pomadka w kolorze rusty rose (numer 327) z marki Max & More:

Zapłaciłam za nią 4.95zł.

Bananowy żel pod prysznic z marki Lets go o pojemności 500 ml:

Zapłaciłam za niego 5.55zł.

Bananowy szampon do włosów z marki Lets go o pojemności 400 ml:

Zapłaciłam za niego 5.55zł.

Dezodoranty Playboy Vip:

Cena za jeden dezodorant wynosi 8.95zł.

Mały kalendarz książeczkowy na rok 2023:

Zapłaciłam za niego 4.24zł. 

Puder HD "Look Now!" z matki Bell:

Zapłaciłam 14.49zł za sztukę. 

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. Mam nadzieje, że nie będziecie miały mi za złe tego, że znowu na blogu pojawił się post z zakupami. Jeśli tak to bardzo Was za to przepraszam i obiecuję Wam, że następny wpis będzie już na inny temat. 

Pozdrawiam i do następnego napisania 😗papa!

Komentarze

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx