Mini zakupy z Action

 Hej!

Jakiś czas temu postanowiłam wybrać się na mini zakupy do Action. Będąc w nim kupiłam sobie dwa szampony do włosów z marki Palmolive, bananowy żel pod prysznic z marki Lets go oraz dwa kalendarze adwentowe, który jeden z nich jest z kosmetykami do makijażu a drugi z kosmetykami do pielęgnacji. 


Szampon do włosów Palmolive o pojemności 350ml o zapachu Fresh+Wolume:

Zapłaciłam za niego 4.99 zł.

Szampon do włosów Palmolive o pojemności 350ml o zapachu Oleju Arganowego: 

Zapłaciłam za niego 4.99zł.

Żel pod prysznic Lets go o pojemności 500ml o zapachu bananowym:

Zapłaciłam za niego 5.55zł.

Kalendarz adwentowy Spa Exclusives:

Zapłaciłam za niego 59.95zł.

Kalendarz adwentowy marki Max & More:

Zapłaciłam za niego 74.95zł.

To byłoby na tyle jeśli chodzi o moje zakupy z Action. Tak naprawdę rzadko bywam w tym sklepie, ponieważ jest mi jakoś do niego nie po drodze. Poszłam tam głównie po kalendarze adwentowe, ponieważ od dawna marzyło mi się je otworzyć.

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 

Pozdrawiam i do następnego napisania😗papa!

Komentarze

  1. Produkty godne uwagi, jestem ciekawa tego kalendarza adwentowego :)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałaś 2 razy zdjęcie tego samego kalendarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie się wybiorę jak mi auto naprawią, fajne ceny tam mają

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy. Szybko już mają kalendarze adwentowe :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Action :) Jestem ciekawa tych kalendarzy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx