Dlaczego lubię kupować ubrania w lumpeksach

 Hej!

Jak wiecie lub nie praktycznie od zawsze lubię kupować ubrania w lumpeksach. W dzisiejszym poście dowiecie się za co lubię te sklepy oraz czy warto kupować w nich ubrania. Tak, więc bez zbędnego rozpisywania się już przechodzę do tematu postu.


1. Ekologia.

2. Niska cena.

3. Odzież jest wysokiej jakości.

4. Markowe ubrania w atrakcyjnej cenie.

5. W lumpeksach znajdziesz marki, których nie ma w polskich sklepach.

6. Ubrania, których nigdzie indziej nie znajdziesz.

7. Ubrania nie skurczą się ani nie rozciągają w praniu.

8. To co miało się na nich sprać to już dawno się sprało.

9. Możliwość częstszej wymiany garderoby. 

10. Radość ze znalezienia idealnego ubrania.

Na koniec postu postanowiłam wstawić kila memów, które w idealny sposób odzwierciedlają kupowanie w lumpeksach:





A Wy co sądzicie o sklepach z używaną odzieżą, bo ja bez nich nie wyobrażam sobie życia.
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 
Pozdrawiam i do następnego napisania 😘 papa!

Komentarze

  1. niom. prawda. w lumkach można zaszaleć. jak ktoś kocha mode, lubi kombinować z wieloma ubraniami to doskonałe rozwiązanie. nie przepadam za ludzmi ktorzy mówią bleeee po kimś mam nosić.? dla mnie to głupota galopująca. ale mają prawo do takiego zdania. ja bywałabym czesciej w lumpkach ale niestety mam daleko i wstawač mi sie niechce.
    po prostu nie po drodze. ale rzeczy można tam znaleźć zajebiste. Ekologia na plus. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niska cena to na pewno duży atut :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubrania "z drugiej ręki" to świetny pomysł! Można w ten sposób znaleźć mnóstwo unikalnych ubrań na każdą okazję. Jest to na pewno ciekawa alternatywa dla zakupów w sieciówkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno kupowanie 'z drugiej ręki' jest świetną alternatywą dla kupowania ubrań w sieciówkach. Oszczędzamy pieniądze i dbamy o ekologię, a nierzadko zyskujemy przy tym także markową odzież wysokiej jakości.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx