Recenzja kremu KremNivea Coconute Monoi Oli o zapachu kokosa


 Hej!

Jakiś czas temu pisałam recenzje kremu Nivea Coconute Monoi Oli o zapachu kwiatu wiśni, natomiast w dzisiejszym poście napiszę recenzje tego kremu o zapachu kokosu. Tak, więc bez zbędnego rozpisywania się już przechodzę do tematu postu:


Od producenta: 

Krem odżywczy z olejem Monoi z Tahiti, dostarczający 24-godzinnego nawilżenia skóry. Wrażenie aksamitnie gładkiej skóry, które utrzymuje się przez cały dzień. Zapewni Ci to suflet do ciała Nivea Coconut & Monoi Oil. Doda miękkości i delikatności skórze całego ciała, nie pozostawiając na niej nieprzyjemnego tłustego filmu. Po jego naniesieniu będziesz też wspaniale pachnieć, dzięki delikatnemu kokosowemu aromatowi.


Właściwości:
> zapewnia skórze intensywne nawilżenie, które utrzymuje się przez 24 godziny 
> zmiękcza, dodaje delikatności i odżywia, zapewnia promienny wygląd 
> utrzymuje skórę gładką i aksamitnie miękką w dotyku 
> szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej skóry


Moja opinia:  
KremNivea Coconute Monoi Oli o zapachu kokosa  znajduje się w plastikowym pudełku o pojemności 200 ml. Ma on w swoim składzie perełki z olejkiem Monoi, mieszankę olejku kokosowego i  kwiatów tiare. Nadaje się do pielęgnacji twarzy jak i całego ciała. Można go stosować za równo na dzień jak i na noc. Krem nadaje skórze nawilżenia oraz jest świetną alternatywą dla balsamów i maseł do ciała. Oprócz tego szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze uczucia lepkości. Ma on przyjemny kokosowy zapach.

Plusy:
+ przyjemny kokosowy zapach 
+ jest wydajny 
+ długotrwałe nawilżenie 
+ szybko się wchłania 
+ nie pozostawia uczucia lepkości

Minusy: 
- słaba dostępność stacjonarnie 
- zbyt wysoka cena

Podsumowanie:
Krem Nivea Coconute Monoi Oli miałam za równo o zapachu kwiatu wiśni jak i o zapachu kokosu i zdecydowanie bardziej wolę go w kokosowej wersji zapachowej, ponieważ jak dla mnie jest on bardziej przyjemny dla nosa oraz zdecydowanie wolę bardziej kosmetyki o tym zapachu i jest to już moje drugie opakowanie tego kremu o zapachu kokosa. Mogę Wam go polecić za to, że jest świetnym zamiennikiem różnych kremów, maseł i balsamów oraz za to, że świetnie nawilża skórę twarzy jak i całego ciała. Oprócz tego jest świetny do dłoni i stóp. 

Gdzie można go kupić:
Ja ten krem kupiłam w markecie Biedronka za około 20.00 zł.

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 
Pozdrawiam i do następnego napisania 😘 papa!

Komentarze

  1. NIe wiedziałam, że Nivea wypuszcza różne wersje zapachowe kremów. Nie pamiętam kiedy stosowałam tą markę. Musi ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx