Hej !
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, więc postanowiłam, że w dzisiejszym poście na blogu napiszę bożonarodzeniowy tag. Pytań do niego jest 10 i dotyczą one między innymi tego kiedy zaczynam przygotowania do świąt, ulubionej świątecznej potrawy czy tego jak wyglądają święta w moim domu. Tak więc nie rozpisuję się już więcej tylko przechodzę to tagu.
1. Kiedy zaczynasz przygotowania do świąt ?
Przygotowania do świat zaczynam mniej więcej od 6 grudnia i zawsze na szczęście ze wszystkim się wyrabia.
2. Posiadasz kalendarze adwentowe ?
Tak posiadam. W tym roku kupiłam sobie 3 kalendarze adwentowe. 
3. Jak wyglądają święta w Twoim domu ?
Święta w moim domu są ciepłe, radosne i spędzone w gronie najbliższych. 
4. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku ?
W tym roku planuję kupić żywą choinkę. 
5. Jak wygląda Twój pokój podczas okresu świątecznego ?
Mój pokój podczas okresu świątecznego jest bardzo skromnie przyozdobiony, ponieważ jest bardzo mały. Na parapecie stoi mała choinka, natomiast na karniszach mam przyczepione lampki. 
6. Prezenty otwierasz rano czy wieczorem ?
Prezenty otwieram wieczorem po kolacji wigilijnej. 
7. Ulubiona świąteczna potrawa ?
Moją ulubioną świąteczną potrawą jest barszcz z uszkami.
8. Makowiec czy sernik ?
Zdecydowanie makowiec, ponieważ jest on świątecznym ciastem.
9. Czy masz jakieś tradycje świąteczne ?
Swoich nie mam. Tylko te, które są znane w moim domu. 
10. Czy miałaś kiedyś białe święta. 
Tak miałam, ale dawno, ponieważ od paru lat święta są niestety bez śniegu. 
Wiem, że bożonarodzeniowy tag pojawił się na moim blogu, ale tym razem starałam wybierać się takie pytania na, które jeszcze nie udzielałam odpowiedzi. 
Od grudnia raz w tygodniu będą pojawiały się posty, w których będę otwierać cały kalendarz adwentowy.
Pozdrawiam i do następnego napisania. 

Komentarze

  1. Ja zaczynam od 1 grudnia i juz sie nie moge doczekac! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ozdabiać pokój na święta. hihi Czuję się jak dziecko, czyli git. Również otwieramy prezenty po kolacji, w tym roku chcemy jeszcze pograć w Dixita po kolacji i jak zawsze wieczorem mykamy na rodzinny spacer. :) Pozdrawiam serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz czas na świąteczną gorączkę :D

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaczynam w grudniu, ale którego to bardzo różnie :) Ja za dzieciaka pamiętam białe święta. Ostatnio mega słabo ze światecznym klimatem ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja białe święta pamiętam, że miałam tylko wtedy jak byłam dzieckiem:) zazdroszczę 3 kalendarzy adwentowych, ja nie mam ani jednego:(

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też nie ma zbyt dużo ozdób w święta. Choinkę mamy dużą i to białą z pastelowymi bombkami ale oprócz tego to w sumie tylko mała choinka u dzieci. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny tag :D Moją ulubioną świąteczną potrawą też jest barszcz z uszkami :D
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czytac takie ciekawostki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zaczynam w grudniu, ale to zależy od którego, z potraw to bigos. Najbardziej to brakuje tego śniegu na święta niestety. Pozdrawiam cię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny tag! Ja już powoli zaczynam wkręcać się w świąteczny klimat!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Też jestem mega wkręcona w magię Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx