Otwieram kalendarz adwentowy marki Maybelline


Hej !

W dzisiejszym poście otworzę cały kalendarz z marki Maybelline. Kupiłam go na Zalando za 59 zł. Jest on nietypowy, ponieważ znajduje się w nim tylko 5 okienek , w których znajdują się pełnowymiarowe produkty. Cztery z nim można otworzy na przykład w każdą niedzielę adwentu, natomiast piąte w Wigilię. Za nim pokażę Wam jego zawartość to najpierw pokażę Wam jak wygląda sam kalendarz.



Matowa szminka: 
Jej cena wynosi 34.00 zł. 

Paletka cieni:
Jej cena wynosi 34 zł.

Lakier do paznokci:
Jego cena wynosi 13 zł.

Pomadka do ust w kredce:
Jej cena wynosi 30 zł.

Tusz do rzęs:
Jego cena wynosi 29 zł.

Cała zawartość kalendarza wynosi 140 zł. Ceny sprawdzałam za równo na Zalando jak i na Flaconi, ponieważ jeśli ceny produktu nie znalazłam na jednej stronie to szukałam jej na drugiej. Jak najbardziej kalendarz jest wart polecenia, ponieważ jego cena jest niska a w środku znajdują się same pełnowymiarowe produkty, które kupując oddzielnie zapłacimy znacznie więce.

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 
Pozdrawiam i do następnego napisania 😘 papa !

Komentarze

  1. W tym roku sama po raz pierwszy w życiu sprezentowałam sobie kalendarz adwentowy z kosmetykami ( wersja z 24 okienkami). Super,że w tym zaprezentowanym przez Ciebie kalendarzu są pełnowartościowe produkty. Faktycznie bardzo opłacalna opcja dla tych, którzy kupowaliby je osobno.
    Spokojnego dnia :-)

    pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, to naprawdę się opłaca. Super! Aczkolwiek ja wole te, co codziennie się otwiera haha :D
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy, żałuję, że sama nie zaopatrzyłam się w taki kalendarz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajne produkty, ale nie jestem wielka fanką Maybelline żeby kupować taki kalendarz. Lubię kilka ich kosmetyków, ale nie jestem przekonana, że byłabym zadowolona z zawartości - nie moje kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty, Pierwszy raz widzę kalendarz adwentowy, który ma 5 okienek zamiast 24 :D ale fajne, ekonomiczne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena naprawdę niska biorąc pod uwagę zawartość 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten kalendarz! Fajny pomysł, żeby zamieścić pełne produkty. I do tego cena atrakcyjna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna zawartość tego kalendarza :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx