Moje zakupy z drogerii internetowych

 


Hej !

W dzisiejszym poście pokażę Wam moje zakupy z drogerii internetowych. Będą to będą to trzy kalendarze adwentowe oraz dwa kremy CC z marki Eveline, które uwielbia.Tak więc nie rozpisuję się więcej tylko przechodzę do pokazywania moich nowości.

Kalendarz adwentowy marki Nivea


Kupiłam go na stronie flaconi.pl za 150 z darmową dostawą. Znajdziecie go klikając tutaj

Kalendarz adwentowy marki Nyx:

Kupiłam go na stronie cocolita.pl za 179 zł, ponieważ był on w promocji. Obecnie kosztuje on 199.90 zł. Link do niego znajdziesz klikając tutaj

Kalendarz adwentowy marki Mayybelline: 

Kupiłam go na stronie zalando.pl za 59 zł z darmową dostawą. Znajdziecie go klikając tutaj.

Aby mieć darmową dostawę z drogerii Cocolita postanowiłam, że zamówię sobie jeszcze dwa kremy CC z marki Eveline, ponieważ bardzo je polubiłam a ten co mam jest już na wykończeniu.

Cena za jedno opakowanie wynosi 19.90 zł.

Kupując kalendarze adwentowe kierowałam się trzema aspektami a mianowicie ceną, ciekawą zawartością i praktycznością produktów. W przypadku kalendarza adwentowego marki Nyx również wypróbowaniem nowych kosmetyków do makijażu, ponieważ nie miałam jeszcze żadnych produktów z tej marki a wiele dobrego o nich słyszałam.

To byłoby na tyle jeśli chodzi od dzisiejszy post. 

Pozdrawiam i do następnego napisania 😘 papa!

Komentarze

  1. Świetne nowości, bardzo podoba mi się kalendarz z nivea

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma jak kosmetyczne kalendarze adwentowe - sama sobie jeden w tym roku sprezentowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku postawiłam na kalendarz z herbatą , super zakupy :)

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie zawartość tego kalendarza Maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten krem cc z eveline i byłam z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa zawartości tych kalendarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa co te kalendarze kryją w środku. Najbardziej interesuję mnie ten z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne kalendarze :D Drugi najbardziej mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze mówię, że kupię sobie taki, a potem ostatecznie szkoda mi pieniędzy, bo niestety trochę kosztują... Wszystkie kalendarze są piękne! Szczególnie podoba mi się ten Nivei :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę kupić w tym roku jakiś kalendarz adwentowy :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx