O pobycie w miejscowości Karwia


Hej !
W dniach od 6 do 9 czerwca spędziłam fajnie czas w miejscowości Karwia, która znajduje się nad morzem, a dokładniej na Kaszubach. Będąc w niej dużo spacerowałam za równo brzegiem morza jak i po miejscowości. Będąc nad morzem wybrałam się również do Gdyni w poszukiwaniu sukienki na imprezę rodzinną, ale niestety nic nie kupiłam, ponieważ nic ciekawego nie było tak, więc jedyną pamiątką jaką mam są zdjęcia, które możecie zobaczyć poniżej:














Jeśli chodzi o pogodę jaką miałam podczas pobytu nad morzem to po mimo przelotnego deszczu było ładnie, ciepło i słonecznie. Będąc tam nie odczułam w ogóle skutków panującej pandemii, ponieważ życie toczyło się normalnie i nikt nie zwracał uwagi na to czy ludzie noszą maseczkę.
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Tyle pięknych miejsc o których jeszcze nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za zapoznanie się z miastem Karwia, o którym nigdy wcześniej nie słyszałem. Plaża jest piękna ... twoje wakacje są niezapomniane. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyjazd :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam spacerować brzegiem morza. Widzę, ze pogoda Tobie dopisała, ale najważniejsze to odpocząć i się zrelaksować. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia :D Nad morzem byłam wiele lat temu i przyznam szczerze, że trochę mi tęskno za plażą i szumem morza :D Dobrze, że pogoda Ci się udała :D O tej miejscowości wcześniej nie słyszałam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłaś na świetna pogodę nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tam. No i super pogoda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne widoki, piękna pogoda, mam nadzieje że naładowałaś akumulatoryt na cały koleny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tęęsknię za morzem! Miszę się wybrać w tym miesiącu koniecznie :)
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam nad Polskim morzem, ale może czas to zmienić bo po zdjęciach widzę, że warto odwiedzić tamte strony ;)
    Milena Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że pogoda Ci dopisała :)
    Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma to jak polskie morze! Uwielbiam! W tym miejscu jeszcze nie byłam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx