Tag Powrót do dzieciństwa


Hej ! 
W związku z tym, że jestem nad morzem i nie mam pomysłu na post a nie chcę bloga zostawiać bez wpisu postanowiłam, że w dzisiejszym poście napiszę tag, który nazywa się Powrót do dzieciństwa. Polega on na odpowiedzeniu na 12 pytań, które dotyczą naszego dzieciństwa.


1. Data urodzenia ?
Przyszłam na świat 23 marca 1990 roku. 
2. Miejsce urodzenia ?
Urodziłam się w Koninie. 
3. Jak masz na imię ?
Na imię mam Justyna. 
4. Ulubiona bajka ?
Moją ulubioną bajką była bajka pod tytułem "Czarodziejka z Księżyca".
5. Ulubiona gra ?
Bardzo lubiłam grać w grę pod tytułem Super Mario Bros.
6. Jak spędzałaś czas w dzieciństwie ?
Dużo czasu spędzałam z kuzynostwem, ponieważ mieszkaliśmy w jednej dzielnicy Konina jaką są Gosławice. Moi rodzice mieli również domek nad jeziorem w Gosławicach, w którym to spędzałam wakacje, natomiast w wieku 6 lat przeprowadziłam się do Konina i tam poznałam wielu fajnych znajomych, z którymi super spędzałam czas. 
7. Ulubiona zabawka z dzieciństwa ?
Moją ulubioną zabawką z dzieciństwa była lalka Czarodziejka z Księżyca. 
8. Gdzie byłaś pierwszy raz na wakacjach ?
Co roku spędzałam wakacje na domku w Gosławicach, ale moje pierwsze dalsze wakacje spędziłam z rodzicami i braćmi w Pogorzelicy. 
9. Ile miałaś lat jak zaczęłaś się malować ?
Zaczęłam się malować w 5 klasie szkoły podstawowej, więc miałam 12 lat.
10. Jakiej muzyki słuchałaś w dzieciństwie ?
W dzieciństwie słuchałam różnej muzyki, ale głównie była to muzyka zespołu Ich Troje, ponieważ byłam wielką fanką tego zespołu.
11. Jak ogólnie wspominasz swoje dzieciństwo ?
Po mimo wielu nakazów i zakazów oraz problemów ze zdrowiem swoje dzieciństwo wspominam bardzo dobrze, ponieważ moi rodzice wiele mnie nauczyli, dzięki nim zwiedziłam wiele polskich miast czy robili wszystko, aby chociaż trochę poprawił się stan mojego zdrowia. 
12. Jak zmieniło się Twoje życie od czasów dzieciństwa ?
W moim życiu od czasów dzieciństwa zmieniło się bardzo wiele. Ukończyłam technikum o kierunku Technik Technologi Żywienia, prowadzę 3 blogi, zbieram autografy, mam chłopaka, ale po mimo tego jestem raczej typem samotnika, słucham zupełnie innej muzyki niż kiedyś, ale z sentymentu powracam do słuchania zagranicznej muzyki tanecznej.

Na koniec postu chciałam przesłać Wam pozdrowienia z nad morza: 

Do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Ciekawe odpowiedzi :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Technik Technologii żywienia brzmi naprawdę ciekawie :D
    Super pomysł na wpis :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na tekst :) Przyjemności nad morzem życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojjj przypomniało mi się parę rzeczy, fajnie powspominać :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx