Hej !
Mamy już lato tak, więc postanowiłam, że w dzisiejszym poście napiszę Letni Tag do, którego pytania sama ułożyłam.Pytań łącznie jest 10 i dotyczą one między innymi ulubionej letniej stylizacji, ulubionej letniej fryzury, jak lubisz spędzać wakacje czy tego jaki jest Twój ulubiony letni owoc. Te i inne pytania wraz z odpowiedziami znajdziecie poniżej:


1. Czy lubisz lato ?
Tak lubię za piękną pogodę i sezonowe owoce.
2. Jak lubisz spędzać lato ?
Lato lubię spędzać nad morzem czy chodząc na spacery.
3. Ulubiona letnia stylizacja ?
Latem lubię bardzo chodzić w sukienkach, ponieważ w nich czuję się najwygodniej i komfortowo.
4 W jakich buty nosisz latem najczęściej ?
Latem najczęściej noszę japonki, ponieważ w nich jest mi najwygodniej.
5. Ulubiona fryzura na lato ?
Latem lubię nosić włosy spięte w kok.
6. Czy wykonujesz latem codzienny makijaż ?
Tak, ale jest on bardzo delikatny.
7. Ulubiony napój na lato ?
Latem lubię bardzo pić wodę mineralną z lodem i z cytryną.
8. Ulubiona letnia potrawa ?
Latem lubię bardzo jeść różnego rodzaju surówki i sałatki oraz oczywiście lody.
9. Ulubione letnie owoce ?
Latem uwielbiam jeść: maliny, truskawki, gruszki i śliwki.
10. Co Ci najbardziej przeszkadza latem ?
Latem przeszkadza mi zbyt wysoka temperatura oraz wszelkiego rodzaju owady, które konszą.
Życzę Wam udanych wakacji. 
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Ja też uwielbiam owoce jagodowe i sukienki latem! Właściwie kocham sukienki cały rok <3 Aaa no i oczywiście musi być słonecznie, a nie deszczowo, bo co to za lato bez muśniętej opalenizną skóry!

    OdpowiedzUsuń
  2. A też Ci odpowiem. Ja Nie lubię, ja kocham lato. To moja ulubiona pora roku, która najchętniej spędzam na różnych wycieczkach. Też lubię sukienki ale nie pogarsza wygodnymi szortami. Co do obuwia, lubię dużo chodzić więc częściej stawiam na trampki. Włosy najlepiej spięte, makijaż delikatny lub kompletny brak :). Woda z cytryną A od czasu do czasu zimne piwko :D. Potrawy to u mnie niezależne od pory roku. Na różne rzeczy mam ochotę A owoce uwielbiam wszystkie i na co sezon to zajadam :). Przeszkadzają mi chyba tylko komary :p.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lato to moja ulubiona pora roku. Dla mnie mogłoby ono trwa cały rok. Ja latem też uwielbiam nosić sukienki. A moj ulubiony letni napój to także woda z lodem i cytryna, czasem dodam też mięty :) Nie znoszę komarów i one najbardziej mi przeszkadzają latem i czasem osy jak jest ich za duzo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie największy minus lata to te owady wieczorem haha :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też w lecie lubię mieć włosy spięte w kok :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag :) Uwielbiam lato, to moja ulubiona pora roku :) Mogłaby trwać cały rok. Jedyny jej minus to kąsające owady :D
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja szczerze wolę zimę... W lato zawsze mi duszno, gorąco, pocę się. Zaletą jest kąpiel w morzu i sezonowe warzywa oraz owoce, mniam.

    Zapraszam na nowy post, w którym relacja z ważnego dla mnie egzaminu.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Pozdrawiam serdecznie.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wolę wiosnę, letnie upały mi przeszkadzają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie się zgadzam, że letnie owoce są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx