O moim pobycie w Ustroniu


Przez ostatni tydzień byłam na wakacjach w górach a dokładniej w mieście Ustroń. Oprócz zwiedzania tej miejscowość w, której mi się podobało wybrałam się również na małą wycieczkę do Wisły oraz Polskiego i Czeskiego Cieszyna. Jechałam również kolejką na Równicę. Podczas podróży słuchałam opowieści przewodnika na temat Ustronia z, której dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy na temat tego miasta. Tak naprawdę działo się w górach tak wiele, że pobyt w nich minął mi bardzo szybko. Jako pamiątkę przywiozłam ze sobą zdjęcia, które możecie zobaczyć poniżej:









Po mimo tego, że nie lubię jeździć w góry, bo w nich źle się czuje to wyjazd uważam za udany, ponieważ przez cały pobyt była upalna i słoneczna pogoda a oprócz tego mile spędziłam w nich czas.
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 
Pozdrawiam i do następnego napisania😘papa!

Komentarze

  1. Ustroń jest piękny jeżdżę tam na turnusy 2 razy w roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten Ustroń i piękne stylizacje. Pamiętam jak lata temu byłam tam na kolonii :) ;) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx