Hej!
Co tam u Was? W dzisiejszym poście postanowiłam, że napiszę o tym co się u mnie dzieje w ostatnim czasie. Tak, więc bez zbędnego rozpisywania się przechodzę do tematu postu.
W tamtym tygodniu wybrałam się na jeden dzień do Warszawy, ponieważ miałam wizytę w Poradni Chorób Metabolicznych, bo od lutego tego roku jestem na diecie przeciwzapalnej i jak na razie odchudzanie nieźle mi idzie, bo schudłam już 10kg. Oprócz tego będąc w stolicy wybrałam się na spacer po Warszawie podczas, którego zobaczyłam między innymi Stare Miasto, byłam w jednym z parków oraz miałam okazje przejechać się dziwną windą, ponieważ nie jechała ona prosto tylko w po skosie. Poniżej możecie zobaczyć moje nagranie z windy jak i moje zdjęcia z Warszawy:









Napiszcie co tam u Was słychać?
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 
 Pozdrawiam i do następnego napisania😘papa!

Komentarze

  1. Piekne zdjecia , warto jechac do stolicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne widoki, dzięki za odwiedziny, byłam kiedyś w stolicy

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Serdecznie gratuluję sukcesów w utracie wagi. Wiem ile to kosztuje,bo w ciągu 4 miesięcy zgubiłam 22 kg. Tak więc trzymam kciuki za dalszą walkę.
    W stolicy byłam dwa razy, ale w " interesach" , ale jeszcze na zwiedzaniu nie byłam.
    Udanego tygodnia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Gratuluję sukcesu w utracie wagi i trzymam kciuki za dalszą walkę! Ja też walczę z nadwagą i na razie trochę mi kiepsko idzie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx