Tag Walentynkowy ♡

 

Hej! 

Dzisiaj są Walentynki tak, więc postanowiłam, że na blogu napiszę mój autorski walentynkowy tag. Pytań do niego jest 12 i dotyczą one między innymi tego ile miałam chłopaków, jak długo jestem ze swoim obecnym chłopakiem oraz tego czy pamiętam swój pierwszy pocałunek. Tak, więc nie rozpisuję się bardziej tylko przechodzę do odpowiedzi na pytania z tagu.

1. Ilu miałaś chłopaków?

W sumie miałam pięciu chłopaków.

2. Czy pamiętasz jak mieli oni na imię?

Tak pamiętam.

3. Czy pamiętasz swój pierwszy pocałunek?

Tak pamiętam. Miałam w tedy 16 lat.

4. Czy masz teraz chłopaka? 

Tak mam. 

5. Jak ma on na imię? 

Na imię ma on Roland.

6. Jak długo z nim jesteś? 

Jestem z nim 6 lat.

7. Jak się poznaliście?

 Poznaliśmy się w Warszawie pod budynkiem telewizji TVN.

8. Czy jesteś z nim szczęśliwa? 

Tak i to bardzo.

9. Jak lubicie spędzać ze sobą czas? 

Lubimy razem chodzić na koncerty, do klubu, po autografy, na spacery lub po prostu w domu przed telewizorem. 

10. Czy macie jakieś wspólne zainteresowania. 

Tak mamy. Oboje lubimy zbierać autografy.

11. Czy mówicie do siebie jakoś pieszczotliwie.

Tak. Ja mówię do Rolanda Misiulek albo Kochanie on do mnie Pulpecik albo Dziubasek.

12. Czy jest coś co cię w nim denerwuje.

Najbardziej denerwuje mnie w nim to, że jest strasznym bałaganiarzem i nie lubi zmian w życiu. 

A Wy macie swoją drugą połówkę?

Pozdrawiam i do następnego napisania 😘

Komentarze

  1. Ciekawa jestem Waszej historii jak się poznaliście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne wspólne zainteresowania macie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zainteresowania. Ja mam od prawie roku drugą połówkę i jestem mega szczęśliwa <3
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło się to czyta kochana. Czuć miłość. Życzę Wam coraz to szczęśliwszych lat życia, bądźcie zakochani, spełniajcie marzenia razem. Pozdrawiam najserdeczniej. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł na wpis :D Fajnie, że macie wspólne zainteresowania :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie ze Wam się układa. ze jesteście szczęśliwi. ja niestety w pewien sposób jestem przykuta do ostatniego partnerem. 4 lata razem. eh. gdyby mnie chciał to wróciłabym do niego w podskokach. ale.. ta relacja nie była i nigdy nie będzie zdrowa. a ja głupia tęsknie za nim. :( moja samotność trwa już 5 lat. Życze Wam zdrówka i kolejnych i kolejnych lat spędzonym razem.
    zapraszam do siebie vanilia11.blogspot.com , dopiero zaczynam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx