Tajemnica powstawania postów na bloga



 Hej !

W dzisiejszym poście postanowiłam, że uchylę rąbka tajemnicy a mianowicie dowiecie się z niego w jaki sposób powstają posty na mój blog.

Posty na mojego bloga najczęściej wymyślam sama lub inspiruję się od czasu do czasu innymi blogami. W tedy zapisuję je albo w zeszycie albo na luźnych kartkach, które przechowuję w zeszycie, który nazwałam "Zeszyt Blogowy". Postanowiłam, że założę sobie taki zeszyt, ponieważ w jakiś sposób ułatwia mi to prowadzenie bloga, bo nie będę musiała zapamiętywać wszystkich wymyślonych lub zainspirowanych postów tylko spojrzę w zeszyt, wybiorę post jaki chcę wstawić na bloga, przepiszę go na bloga i gotowe :)

A oto jak wyglądają moje zeszyty blogowe:



Miałam jeszcze kilka "Zeszytów Blogowych", ale Wam niestety ich nie pokażę, ponieważ już dawno są one wyrzucone, bo wszystkie posty z nich są już od dawna na blogu a nie chcę sobie zaśmiecać pokoju zbędnymi oraz niepotrzebnymi rzeczami.

A Wy w jaki sposób ułatwiacie sobie życie jeśli chodzi o prowadzenie bloga?

Pozdrawiam ido następnego napisania  😚

Komentarze

  1. Ja raczej planuję wszystko w głowie i na bieżąco piszę :D Czasami ewentualnie, aby nie uciekł mi pomysł na posta to tworzę wersję roboczą z odpowiednim tytułem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam dobrą pamięć, więc jak przychodzi mi do głowy pomysł to to pamiętam i na bieżąco wymyślam sobie tytuł jaki będzie pasował i pisze posta, wtedy mam to w głowie nawet jeśli pisze dopiero po jakimś czasie, proste i oczywiście jak mam czas akurat na to. Zapraszam na moje dwa blogi te nowsze o życiu https://anetabartczak.blogspot.com/, o podróżach https://anetabartczak-mojepodroze.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry pomysł :) Nic Ci nie umknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię wszystko zapisywać ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja równeiż sobie wszystko planuje :D
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki zeszyt blogowy to bardzo fajny pomysł:) ja swoje pomysły zapisuje w wersjach roboczych postów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja prowadzę zeszyt w postaci posta na bloggerze w wersji roboczej gdzie piszę wszystkie pomysły :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że prowadzenie zeszyty z pomysłami na wpisy blogowe to całkiem dobry pomysł :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak cos mi do glowy wpdanie to o tym pisze :) nie planuje zabrdzo postow

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx