Recenzja balsamu do rąk z marki Eveline Cosmetic


 Hej !

W dzisiejszym poście postanowiłam, że napiszę krótką recenzje balsamu do rąk  o zapachu cytryny i limonki z dodatkiem masła shea z marki Eveline Cosmetic.

Od producenta:

Składniki aktywne:

Aktywna formuła cytrusowego kremu do rąk Lemon Fresh błyskawicznie poprawia kondycję skóry dłoni, zapewniając im aksamitną miękkość, ochronę i długotrwałe nawilżenie. Intensywnie odżywcza moc owoców tropikalnych przywraca, ujędrnia i poprawia koloryt skóry.

Unikalna kompozycja ekstraktów owocowych dba o skórę niczym koktajl witaminowy, intensywnie nawilża, napina i poprawia elastyczność. Orzeźwiający zapach soczystych cytrusów dodaje energii i poprawia nastrój z każdą aplikacją.

Składniki aktywne:
Ekstrakty z cytryny i limonki odżywiają, energetyzują skórę, delikatnie ją rozjaśniając.
Kompleks naturalnych olejów (arganowy, makadamia i ryżowy) poprawia elastyczność i regeneruje.
Masło shea chroni przed wysychaniem.

Składniki:
woda (woda), gliceryna, alkohol cetearylowy, kwas stearynowy, kwas palmitynowy, masło Butyrospermum Parkii, wazelina, dimetykon, fenoksyetanol, siarczan cetearylu sodu, olej z nasion makadamia ternifolia, eragheksylogliceryna, orifum (olej z gałęzi) , Olej z pestek Argania spinosa, ekstrakt z owoców cytrusów Aurantifolia, ekstrakt z owoców cytrusowych limon, octan tokoferylu, olej z oliwek, tokoferol, kwas cytrynowy, limonen, cynamon heksylowy, linalol, cytral, salicylan benzylu, alkohol benzylowy

Opakowanie:
Balsam do rąk znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 50 ml. Jeśli chodzi o zakrętkę to jest ona plastikowa i ma kolor czarny.

Moja recenzja:
Ochronny balsam do rąk o zapachu limonki i cytryny z dodatkiem masła shea nawilża dłonie, szybko się wchłania, nie jest tłusty, nie pozostawia lepkiej warstwy na skórze. Wystarczy odrobina balsamu, aby dłonie były nawilżone. Jeśli chodzi o jego zapach to jest on delikatny i przyjemny dla nosa. Tak mi się on spodobał, że w zapasie mam jeszcze kilka tubek.

Cena:
Jest całkiem tani, bo jego cena wynosi w granicy od 5 do 7 zł. 

Miałyście ten balsam do rąk? Jeśli tak to napiszcie w komentarzu pod tym postem co o nim sądzicie.
Przepraszam Was za to, że na blogu ostatnio pojawiają się tylko recenzje kosmetyków z marki Eveline, ale do dlatego, że od jakiegoś czasu głównie ich używam i chcę się podzielić z Wami moimi przemyśleniami na ich temat.  
Pozdrawiam i do następnego napisania 😘 papa !

Komentarze

  1. Nie miałam tego balsamu, ale z wielką chęcią bym go spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już samo opakowanie zachęca
    Chętnie bym go wyprobowala

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, wesołe opakowanie. Już mi się ten krem podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tego kremu ale opakowanie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego balsamu, ale markę bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam z tej serii krem do rąk ale inny zapach i bardzo go polubiłam:) Ten zapach też musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przetestowałabym ten krem do rąk :D
    Jestem ciekawa jakby u mnie się sprawdził :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zimę takie balsami są super ;D

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dawno nie miałam nic tej marki ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam podkład do twarzy z tej marki, a krem do rąk to mam z Be Beauty, pięknie pachnie. Fajnie właśnie, że piszesz o tym co chcesz. Pozdrawiam i zapraszam wszystkich na mojego bloga o życiu Andzi https://zycieandzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam ostatnio w sklepach i chyba się skuszę 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że pierwszy raz go widzę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx