Hej !
W dzisiejszym poście postanowiłam, że zrobię tag, który nazywa się My Room. Postanowiłam, że go napiszę, ponieważ w pokoju miałam małe przemeblowanie dzięki, któremu mój pokój wygląda na optycznie większy. Oprócz tagu pokażę Wam parę zdjęć mojego pokoju. Tak, nie rozpisuje się bardziej tylko przechodzę do tagu.


1. Jaki masz kolor ścian w pokoju?
Ściany mam pomalowane na szary kolor.
2. Podoba Ci się Twój pokój?
Tak podoba mi się i to bardzo.
3. Co zmieniłbyś w swoim pokoju?
Na chwilę obecną nic.
4. Jaki jest pokój Twoich marzeń?
Chciałabym, aby był on o wiele większy od tego co mam teraz, z nowoczesnymi meblami, jakimiś fajnymi dodatkami do pokoju i oczywiście z laptopem oraz telewizorem.
5. Dekorujesz swój pokój np. na Boże Narodzenie?
Jakaś skromna dekoracja czy to na Boże Narodzenie czy to na Wielkanoc zawsze się pojawia w moim pokoju.
 6. Twój pokój jest mały czy duży?
Zdecydowanie mały. Nawet powiedziałabym, że bardzo mały.
7. Drzwi: otwarte czy zamknięte?
Nieraz mam w nim zamknięte dziwi a nieraz otwarte.
8. Dzielisz z kimś pokój?
Na szczęście z nikim nie dzielę pokoju.
9. Zazwyczaj masz porządek czy bałagan?
Zdecydowanie mam w nim porządek, ponieważ nie lubię żyć w bałaganie.
Poniżej możecie zobaczyć kilka zdjęć mojego pokoju:




To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Ładny pokój, chciałabym mieć tv czasem w moim :D
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przytulny pokój, ładne, ciepłe barwy. :) Ja też muszę mieć porządek, choć bywa, że się zapominam. ;D Pozdrawiam, miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na post! Ja swój pokój dzielę z rodzeństwem, więc za wiele przestrzeni to tu nie ma. W ogóle to masz bardzo ładny pokój, chociaż ja osobiście zmieniłabym kolor ścian na jakiś weselszy.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój pokój fajnie wygląda :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny pokoik, bardzo schludny :)

    Zapraszam na nowy post ♥
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przytulny! :)
    ssaysomething.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny i przytulny pokój. My nie mamy już takiego pokoju, a wszystko wspólne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł na post :)
    Ja już nie do końca mogę się cieszyć swoim pokojem, bo mieszkam u brata, a potem czeka mnie akademik, więc aż zatęskniłam za moim małym, pełnym dekoracji miejscem :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx