🎅Za co lubię Święta Bożego Narodzenia🎅 oraz 🎆 Sylwestrowy Tag🎆

Hej !
Dzisiaj przychodzę do Was z dość nietypowym postem, ponieważ Wam w nim za równo za co lubię Święta Bożego Narodzenia oraz zrobię krótki Sylwestrowy Tag. Tak, więc bez zbędnego rozpisywania się już przechodzę do postu.



🎅Za co lubię Święta Bożego Narodzenia🎅:
1. Za czas spędzony w gronie najbliższych.
2. Za nietypowy klimat jaki w tym dniu panuje.
3. Za obdarowywanie najbliższych prezentami.
4. Za otrzymywanie prezentów od najbliższych.
5. Za potrawy, których raczej na co dzień się nie je.
6. Za składanie sobie życzeń i dzielenie się opłatkiem.

🎆Sylwestrowy Tag🎆:
1. Czy masz noworoczne postanowienia ?
Nie mam noworocznych postanowień.
2. Jak najczęściej obchodzisz sylwestra ?
Najczęściej sylwestra obchodzę z moim chłopakiem.
3. Czy co roku obchodzisz Sylwestra ?
Parę razy zdarzyło mi się go przespać ponieważ byłam tak bardzo zmęczona, że nie wytrzymałam do północy.
4. Jaka jest Twoja pierwsza myśl po przebudzeniu się w Nowym Roku ?
Moją pierwszą myślą po przebudzeniu się w Nowym Roku jest myśl, że jestem o kolejny rok starsza.
5 Czy długo śpisz po zabawie sylwestrowej ?
Nie śpię długo po zabawie sylwestrowej, ponieważ jestem rannym ptaszkiem.
6. Czy kupujesz sobie specjalnie sukienkę na tę okazję ?
Nieraz kupuję a nieraz zakładam to co mam w szafie.
7. Czy idziesz przed zabawą sylwestrową do fryzjera i kosmetyczki ?
Nie idę. Sama się czeszę i maluję tak jak potrafię.

Na koniec postu chciałam Wam złożyć życzenia za równo świąteczne jak i noworoczne:
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Wesołych Świąt i bogatego Mikołaja ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post :D Wesołych świąt i dużej choinki :D

    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam święta, to jest mój ulubiony czas. Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie za ten czas i pyszne zazwycAj nie spotykane słodycze w sezonie świątecznym

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Wesołych świąt!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny taki post, super się czyta i ogląda :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobie również Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! Piękny wpis :) Ja mam nieco inne odpowiedzi na pytanie za co lubię Święta Bożego Narodzenia ;) Na Sylwestra mój chłopak jest w pracy więc pewnie spędzę go sama, ale to fajnie się składa. Byłby to taki już mój drugi sylwester w życiu i naprawdę to lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. SO Beautiful post, from beginning to end of post. Christmas Sale Up To 50% OFF All Bridesmaid Dresses Shop Now This Offer So limited.

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta to wspaniały i magiczny czas;) Uwielbiam wszystko co z nimi związane, a szczególnie ubieranie choinki i to, że wszędzie się tak pięknie świeci :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam święta Bożego Narodzenia przede wszyzstkim za ten rodzinny czas ;) Życzę Ci wesołych Świąt ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie mam noworocznych postanowień ;)
    Również życzę Wesołych i Spokojnych Świąt!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na wpis, ja zazwyczaj robię listę postanowień noworocznych 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny blog. Przyjemnie się czyta. Zapraszam do mnie :) https://my-own-philosophyy.blogspot.com/2018/12/nie-odchodz-od-tego-co-ci-suzy.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx