Post informacyjny ☺

Hej !
W ostatnim tegorocznym poście postanowiłam, że napiszę Wam o tym, że w końcu postanowiłam założyć profil na Instagramie oraz na temat mojej nowej grupy blogowej z wyjaśnieniem dlaczego nie prowadzę poprzedniej. Tak, więc bez zbędnego zbędnego rozpisywania się już przechodzę do tematu postu.

Po dłuższych przemyśleniach postanowiłam, że w końcu założę profil na Instagramie. Znajdziecie na nim między innymi zdjęcia z moimi chłopakiem Rolandem, z Gwiazdami czy z różnych podróży oraz wiele innych ciekawych zdjęć. Jeśli chodzi i mój profil to jeszcze wszystkiego się na nim uczę, więc jeśli robię na nim coś nie tak to proszę Was o wyrozumiałość. Chcecie go zobaczyć i zaobserwować to wystarczy, że klikniecie w poniższą nazwę:
Szczerze mówiąc nie wiem jak często będę wstawiać na niego posty , ponieważ nie jestem osobą, która codziennie fotografuje siebie, jedzenie czy różne inne rzeczy i wstawia je na swój profil. Podobnie jest w przypadku nagrywania filmików. Adres mojego profilu na Instagrama znajdziecie również po prawej stronie bloga w składce Social Media.

Postanowiłam założyć nową grupę blogową, która nazywa się Blogowy Świat. Założyłam nią ponieważ z mojej poprzedniej grupy, która nazywa się Blogowi Pasjonaci niechcący się usunęłam i nie mogę się dodać do niej z powrotem. Będzie mi bardzo miło jeżeli będziecie do niej należeć. Grupę znajdziecie klikając tutaj oraz po prawej stronie bloga w zakładce Grupa Blogowa.
To byłoby na tyle jeśli chodzi o ostatni post w tym roku. Na koniec chciałam Wam życzyć udanej zabawy sylwestrowej i Szczęśliwego Nowego Roku.
Pozdrawiam i do napisania po nowym roku :* papa !

Komentarze

  1. Suer, już zaobserwowałam :) I wzajemnie udanego sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z instagramem. Wesołych Świąt :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo! Chwilę nie ma mnie na Instagramie i takie rewolucje? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny krok z Twojej strony z tym insta ;) Z przyjemnością ciebie zaobserwuje, serdecznie zapraszam do siebie na modanata i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku;) Pozdrawiam ciepło Kasia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim... krakowski kiermasz świąteczny :-)
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, zaobserwowałam! Nie ma mnie w internetach, a widzę tu przełomy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam Insta ale zamiast zwykłego profilu zarejestrowałam się jako blog osobisty. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z instagramem mam tak samo, wstawiam tam coś raz na jakiś czas, w końcu liczy się jakość, a nie ilość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. INSTAGRAM jest o tyle fajny, że można być na niej bardziej aktywnym niż na blogu. Przynajmniej ja tak uważam :D Zapraszam do wzajemnej obserwacji. Poza tym szczęśliwego Nowego Roku, dużo sukcesów :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx