Apdejtem do poprzedniego posta


Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z małym apdejtem jeśli chodzi o poprzedni post. A mianowicie chodzi o to, że zapomniałam wstawić w nim poprzedniego opakowania tuszu do rzęs z marki Max & More. Oprócz tego postanowiłam, że sprawdzę czy zmienił się jego skład oraz czy na przestrzeni lat zmieniła się jego cena.

Tak prezentowało się poprzednie opakowanie tuszu do rzęs:

A tak wygląda obecne:
Moje zdanie na temat tych pudełek jest takie, że postanowili je zmienić, ponieważ chcieli być bardziej ekologiczni, ale co z tego jak sam pojemnik z tuszem jest plastikowy, więc dla mnie nie ma to najmniejszego sensu. Oprócz tego zauważyłam też, że różnią się odcienie buteleczek.
A jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

Jeśli natomiast chodzi o jego skład to na przestrzeni lat się on nie zmienił. Na dowód tego poniżej macie zdjęcia z obu opakowań:

Ze starego opakowania:

Z nowego opakowania:
Jeśli chodzi o cenę tuszu to kiedyś jego cena wynosiła 6.45zł i do tej pory ona nie uległa zmianie.

Jeszcze raz Wam go polecam, ponieważ jest to świetny tusz w bardzo przystępnej cenie. Możecie go kupić tylko i wyłącznie w sklepach Action.

Szczerze mówiąc zastanawiałam się czy pisać post na ten temat, ale postanowiłam zrobić mały apdejt, bo może to być mały szczegół w recenzji, ale dla niektórych jest on ważny a tak poza tym zrobiłam to też dla uspokojenia własnego sumienia.
Jest to mój pierwszy apdejtem postu i mam nadzieję, że ostatni.
Na koniec chciałam Was przerosić za małe niedopatrzenie.
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.
Pozdrawiam i do następnego napisania😘papa!

Komentarze

  1. Muszę go wypróbować, fajna niska cena :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten tusz jest świetny i kiedyś do niego wrócę jak tylko skończą mi się obecne tusze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mialam go, wyglada bardzo obiecujaco.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx