Spełniłam swoje marznie


Hej!
W dzisiejszym poście postanowiłam, że napiszę o jednym z moich marzeń jakim było posiadanie oryginalnej torebki z marki Guess. Tak więc bez zbędnego rozpisywania się przechodzę do tematu postu. Od bardzo dawna marzyło mi się mieć oryginalną torebkę z marki Guess i w końcu to marzenie udało mi się spełnić. Oprócz niej postanowiłam kupić sobie również portfel z tej marki, aby wszystko razem fajnie wyglądało. Torebka jest nie duża, ale za to bardzo pojemna. Nie chciałam kupować jej zbyt dużej, ponieważ odzwyczaiłam się od noszenia dużych torebek i od dłuższego czasu noszę torebkę przez ramię, ponieważ jest mi tak najwygodniej. Jeśli, natomiast chodzi o portfel to jest on mały, ale na szczęście zmieszczą się w nim karty, monety oraz banknoty, więc spełnia wszystkie najważniejsze funkcje portfela. Oprócz tego jeśli mam być z Wami szczera to zdecydowanie wolę mniejsze portfele, ponieważ zajmują mniej miejsca i ja dla mnie są wygodniejsze. Nie kupowałam wcześniej nic z tej marki, ponieważ a to było mi szkoda pieniędzy, a to wolałam je odłożyć czy wydać na coś innego, ale postanowiłam w końcu spełnić swoje jedno z małych marzeń. Zdjęcia torebki jak i portfela możecie zobaczyć poniżej:
















A oto zawartość mojej torebki:
+ jeszcze telefon
Za równo torebkę jak i portfel kupowałam na Zalando, ponieważ tam były najniższe ceny. Za torebkę zapłaciłam 335zł, natomias za portfel 199zł. Jeśli mam być z Wami szczera to zastanawiałam się czy pisać post na ten temat, ponieważ nie chciałaby wyjść na osobę, która chwali się droższymi rzeczami.
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 
Pozdrawiam i do następnego napisania😗papa!

Komentarze

  1. Ja też noszę torebkę przez ramię.
    Lubię też kupować na Zalando. Ostanio kupiłam sobie poniższą torebkę, ale wylałam na nią sos i niestety nie udało mi się go usunąć xD
    https://www.zalando.pl/anna-field-torba-na-ramie-cognac-an651h13e-o11.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest świetna, gratulacje!! Jeszcze etui na telefon do kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka jest śliczna 💕 pozdrawiam
    igoroks.blogsppot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torebka, spełnione marzenie gratuluję ❤️ Ja też w większości noszę torebki przez ramię
    woman-andlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój styl, ale każdy ma swój. Spytam tylko, bo mnie ciekawi, czy włosy się nie wkręcają w ten łańcuch?
    A w odniesieniu do końcowego akapitu, uważam że jesteś osobą odważną i szczerą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx