Haul zakupy z Primark


Będąc w ostatnim czasie w Warszawie wybrałam się na małe zakupy do sieciówki Primark, która znajduje się w ostatnim czasie w mojej ulubionej galerii handlowej jakom jest Galeria Młociny. Poniżej możecie zobaczyć moje nowości wraz z ich cenami.

Sukienka: 
 Zapłaciłam za nią 39.00 zł.

 Torebka: 
 Zapłaciłam za nią 50.00 zł.

 Klapki: 
 Zapłaciłam za nie 34.00 zł.

 Naszyjnik: 
 Zapłaciłam za niego 9.00 zł.

Cienie do powiek: 

Zapłaciłam za nie 9.00 zł.

Gumki do włosów: 
 Zapłaciłam za nie 6.00 zł.

 Jeśli mam być z Wami szczera to na początku jakoś nie przepadałam za Primarkiem, ponieważ jak dla mnie nic ciekawego w nim nie było jeśli chodzi o asortyment, ale powoli zaczynają mi się w nim rzeczy coraz bardziej podobać. Natomiast jeśli chodzi o sam pobyt w Warszawie to powiem w skrócie, że miło spędziłam czas z chłopakiem oraz chodziłam na spacery za równo po parku jak i po mieście. 
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 
Pozdrawiam i do następnego napisania 😘 papa.

Komentarze

  1. Witam serdecznie ♡
    Bardzo fajne zakupy :) Dawno na żadnych nie byłam, może pora na mały shopping :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam w Primarku, a kiedy chciałam spojrzeć co tam mają, była za duża kolejka (czasy covida). Fajna torebka i klapki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna torebka i śliczny naszyjnik :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx