Hej !

Co tam u Was, bo u mnie po mimo tego, że choruje na ostre zapalenie zatok i tęsknię za moim chłopakiem to tak poza tym wszystko jest super. W dzisiejszym poście postanowiłam, że pojawi się mini haul zakupowy, ponieważ dawno takiego postu nie było na moim blogu, bo dawno nic takiego ciekawego sobie nie kupiłam, aby pokazać to na blogu. Tak, więc nie rozpisuję się więcej tylko przechodzę do tematu postu.


Lakiery do paznokci:

Kupiłam je w drogerii Rossmann za 4.99 zł za sztukę. 

Możecie pomyśleć sobie dlaczego znowu brokatowy oraz dlaczego nie pójdę sobie zrobić sobie paznokci hybrydowych. Otóż spieszę się z wyjaśnieniami: brokatowe lakiery sobie kupuję, ponieważ lubię takie nosić na paznokciach, natomiast na hybrydy nie chodzę, ponieważ nie pozwala mi na to choroba jaką jest padaczka. 


Krem CC z marki Lirene:

Kupiłam go w drogerii Rossmann za 16.99 zł za sztukę.

Postanowiłam, że go kupię, ponieważ jeszcze nie miałam żadnych kosmetyków z tej marki i dlatego też, że mój krem CC z Emeline jest już na wykończeniu.


Biżuteria z marki Yes:

Za kolczyki zapłaciłam 79.00 zł.

Za bransoletkę zapłaciłam 89.00 zł.

Za naszyjnik zapłaciłam 119.00 zł.

A tak prezentuje się cały zestaw:

Postanowiłam, że kupię sobie biżuterie z marki Yes, ponieważ bardzo lubię nosić biżuterię z tej marki i chciałam sobie zrobić prezent na Mikołajki i Boże Narodzenie, bo dawno nie kupiłam sobie żadnej błyskotki. 

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.

Pozdrawiam i do następnego napisania 😘 papa !

Komentarze

  1. Prześliczny ten zestaw biżuterii <3. Wracaj szybko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakupy :D Chętnie przetestuję ten Krem CC z marki Lirene :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biżuteria jest piękna❤
    Buziaki i pozdrowienia ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny ten zestaw biżuterii od YES

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biżuteria piękna, a te lakiery też bardzo lubię i używam :) Bo na rękach noszę hybrydę, a stopy maluję zwykłymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykro mi z Twego chorowania, rozumiem Cię bo też miewam problemy z zatokami, nie jest to przyjemne... Zdrówka życzę :) Brokatowe lakiery to teraz chyba w modzie, a po za tym świetnie się prezentują. Biżuteria bardzo elegancka, taka zwiewna. Jestem trochę w szoku jakie są teraz ceny w PL bo dawno mnie tam nie było.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna biżuteria :) Dużo zdrowia Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak często chodzicie do dentysty ze swoimi dziećmi? Ja dzisiaj trafiłam na https://www.dentystagdynia.pl/oferta/stomatologia-dziecieca/ i myslę nad umówieniem córek na kontrolę. Były ponad rok temu i chyba wypadałoby sprawdzić czy nic się nie dzieje pomimo tego że bardzo dbamy o ich zęby.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx