Przydatne linki do robienia grafiki


 Hej !

W dzisiejszym poście postanowiłam, że podam Wam kilka przydatnych linków do stron dzięki, którym zrobicie między innymi fajne nagłówki, super napisy, oryginalne obrazki oraz wiele innych ciekawych i przydatnych rzeczy.


A oto linki do nich: 

cooltext.com

canva.com

befunky.com 

crello.com

remove.com

remove.bg

Ostatnia strona służy do wycinania zdjęć z tła, natomiast pozostałe do tworzenia grafiki. Oczywiście jest wiele różnych stron do tworzenia grafiki, ale ja postanowiłam wybrać moim zdaniem te najciekawsze i najlepsze. 

Korzystacie z tego typu stron? Ja jeśli mam być z Wami szczera to od czasu do czasu zdarza mi się z nich korzystać. .

Mam nadzieje, że dzisiejszy post będzie dla Was przydatny. 

Pozdrawiam i do następnego napisania 😘 papa!

Komentarze

  1. Przydatny wpis :)
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo super właśnie szukałam czegoś takiego :)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam niektóre, ale tylko ze słyszenia, bo nie korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wymienionych stron zazwyczaj korzystam z tej pierwszej :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli chodzi o grafiki, to ja zazwyczaj korzystam z Canvy. Jeśli muszę usunąć tło to zazwyczaj do tego dołącza remove.bg :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny wpis zapewne nie tylko dla mnie :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Część z nich znam ale te dwie mnie zaciekawiły: remove.com

    remove.bg

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx