Dlaczego używam tanich koametyków


 Hej !

W dzisiejszym poście postanowiłam, że napiszę na temat tego dlaczego używam tanich kosmetyków. Tak, więc nie rozpisuję się więcej tylko przechodzę do tematu postu.


1. Bo mnie nie stać na drogie kosmetyki.

2. Moim zdaniem tanie nie oznacza, że muszą być gorsze. 

3. Jakość nie zawsze idzie w parze z ceną. 

4. Jak na moje zdolności makijażowe i pielęgnacyjne, które są słabe to takie w zupełności mi wystarczą.

5. Kupiłam kiedyś kosmetyki z wyższej półki cenowej i się na nich zawiodła. 

6. Droższe kosmetyki mam tylko z kalendarzy adwentowych lub z naprawdę super promocji. 

7. Nie wstydzę się tego, że używam tańszych kosmetyków. 

Powyższe punkty tyczą się za równo kosmetyków do makijażu jak i pielęgnacji. 

A wy kupujecie drogie czy tanie kosmetyki ?

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.

Pozdrawia i do następnego napisania 😘 papa!

Komentarze

  1. Ostatnio właśnie dużo jest tańszych zamienników, które są o niebo lepsze niż jakieś drogie :)

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie różnie, mam i tańsze i takie ze średniej półki. Maluję się okazjonalnie, więc to, co mam mi w zupełności wystarcza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wstawiasz Post to nie sprawdzasz czy błędów nie ma? Okropnie się to czyta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z drugim punktem, że tanie produkty nie są gorsze, a czasami są nawet lepsze od tych kosmetyków z wyższych półek. Czasami zdarza mi się kupować drogie kosmetyki, ale tanie również kupuję :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też częściej sięgam po tańsze kosmetyki, cenię sobie pieniądz i znam wiele fajnych produktów za grosze, które równie dobrze działają, co te droższe :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zawsze zwracam uwagę na cenę. NAjważniejszy jest jednak dla mnie skład. Jeżeli widzę, że kosmetyk jest bardzo chemiczny nie kupię go. A tak w ogole zaczęłam się też interesować domowymi kosmetykami. Nie dość, że tanie to jeszcze bardzo zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Nie wszystkie tanie kosmetyki są dobre, ale również te drogie mogą być bardzo chemiczne. Albo sięgam po sprawdzone produkty, albo czytam bardzo dokładnie skład. Domowymi kosmetykami interesowałam się będąc nastolatką - głównie maseczki owocowo - jogurtowe itp, ale myślę, że warto wrócić do tych praktyk. :)

      Usuń
  7. W mojej linii pielęgnacyjnej można znaleźć zarówno tanie, jak i nieco droższe produkty. Najważniejszy jest dla mnie bezpieczny skład i właściwości danego kosmetyku, produktu pielęgnacyjnego :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. W większości mam tylko te "droższe", ale tak jak mówisz- nie zawsze idzie to w parze z jakością. Czasem kupię coś skuszona opisem i jestem zawiedziona. Natomiast mam parę takich hitów, za które w 100% oddałabym i dwa razy tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super podejście, uważam podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe punkty. Ja też nie kupuję drogich, i z wieloma punktami mogę się zgodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam tylko tanich kosmetyków i jestem z nich bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx