Podsumowanie 2020 roku



Hej !

W dzisiejszym poście przyszedł czas na podsumowanie minionego roku.

1. Swoje urodziny wyjątkowo spędziłam w domu.

2. Udało mi się raz spotkać z moją idolką jaką jest Magdalena Tul.

3. W październiku minęło 6 lat odkąd jestem z Rolandem.

4. Zwiedziłam morze i góry.

5. Dostałam autografy między innymi od Viki Gabor czy Krystyny Giżowskiej.

Poniżej możecie zobaczyć parę zdjęć z minionego roku:












Po mimo , że rok 2020 był zupełnie inny ze względu na panującą pandemie to pomimo tego starałam się, aby w miarę możliwości był on dla mnie udany. 
A Wam jak minął rok 2020 ?
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.
Pozdrawiam i do następnego napisania 😘 papa !

Komentarze

  1. Bardzo fajne podsumowanie;) świetne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że mimo wszystko miałaś udany rok :)
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, widać, że rok udany. Oby 2021 był jeszcze lepszy!

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też w tym ubiegłym roku udało mi się wyjechać i nad morze i w góry :)
    Pozdrawiam!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje spełnienia swoich marzeń :) Zdjęcia z tych wydarzeń są świetną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj ♡
    Wspaniałe podsumowanie, gratuluję cudownych wspomnień :)
    Miejmy nadzieję, że ten nowy rok będzie znacznie lepszy od poprzednika ;)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. 2020 był zdecydowanie najtrudniejszy, wiele planów po prostu się posypało, ale liczę na to, że 21 będzie zdecydowanie bardziej aktywniejszy. 6 lat razem, super!


    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne podsumowanie, u mnie 2020 też był dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie narzekam na 2020 rok - mnie też wiele się udało.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx