Hej !
Z braku pomysłu na post postanowiłam, że napiszę tag, który nazywa się Domowy Tag. Pytań do niego jest 10 i dotyczą one między innymi obowiązków domowych, gdzie wolisz mieszkać czy ulubieńców domu.
1. Jakie są dwa dowolne obowiązki, które lubisz robić ?
Lubię sprzątać oraz chodzić po zakupy.
2. Jakie są dwa obowiązki, których nie lubisz robić ?
Zdecydowanie nie lubię myć toalety oraz okien.
3. Lubisz gotować ? Jeśli tak to jakie jest Twoje popisowe danie ?
Po mimo tego, że jestem po szkole gastronomicznej to i tak nie lubię gotować.
4. Podziel się dwoma trikami na Perfekcyjną Panią Domu ?
Nie mam takich trików. Po prostu staram się utrzymywać ład i porządek na bieżąco.
5. Wymień dwóch ulubieńców domu ?
Moimi ulubieńcami domu są moi rodzice.
6. Mieszkanie czy dom ?
Zdecydowanie mieszkanie, ponieważ nie przepadam za wiejskim trybem życia.
7. Kto prowadzi budżet domowy ?
Budżet domowy prowadzą moi rodzice, ale ja oczywiście się do niego dokładam.
8. Pedantka czy bałaganiara ?
Raczej bliżej mi do pedantki niż bałaganiary.
9. Tradycja wyniesiona z domu, którą praktykujesz do dzisiaj ?
Największą tradycją, którą wyniosłam z domu jest bycie gościnną.
10. Jak wygląda Twój wymarzony dom ?
Mój wymarzony dom jest domem, który jest gościnny i panuje w nim miłość, pokój, radość oraz ład i porządek.
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Ja również nie cierpię myć okien :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podbijam pod myciem okien :D A jeśli chodzi o dom czy mieszkanie - ja tysiąckrotnie nasz wymarzony domek z dala od miasta :D Za długo żyłam w blokowisku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu dom kojarzy Ci się z wiejskim trybem życia? Przecież w mieście jest tyle pięknych domów, które nie mają nic wspólnego ze wsią. Ja wole być na swoim, mieć duże podwórko, na którym mogę robić co chcę i nikt mnie nie będzie obserwował. W blokach czuje się nieswojo wiedząc, że tyle rodzin jest za ścianą haha :DD

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mieszkam w takim małym mieście,ż domy widzę tylko na wsi.

      Usuń
  4. A ja właśnie o dziwo lubię sprzątać łazienkę, nie wiem czemu haha!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takim tagiem chyba jeszcze się nie spotkałam :D
    Ja zbytnio nie przepadam sprzątać, a zdecydowanie wolę myć okna xD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne masz te domowe ideały o miłości, spokoju :) Oby tak było! :)

    Zapraszam na nowy post, w którym zabiorę Cię na spacer po Amsterdamie.
    Mój blog-KLIK
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mycie okien jest najgorsze :D unikam jak mogę xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej nie lubię sprzątać łazienki :D Za dużo mam w niej kosmetyków na tzw. "widoku" i przetarcie każdego z nich z osobna zajmuje zbyt wiele czasu :D
    Co do pytania: dom - mieszkanie. Zdecydowanie wybieram dom. Uwielbiam mieć swoją przestrzeń; a ogród i sad - to moja wielka miłość.

    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy tag, nie słyszałam o takim :) Ciekawe odpowiedzi, przyznam, że moje byłyby bardzo podobne :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  10. O, ja zdecydowanie nie lubię sprzątać. I prasować też niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. my kupiliśmy mieszkanie gdyż domy w naszej okolicy i działki to ceny kosmos:(
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie lubię myć naczyń, już wolę okna :D
    karolsiapsychology.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx