Nietypowe fakty o mnie


Hej !
Wiem, że jakiś czas temu był już post z faktami o mnie, ale tym razem postanowiłam, że napiszę nietypowe fakty na mój temat. Tak, więc bez dłuższego rozpisywania się już przechodzę do postu.



  1. Od dziecka miałam różne zwierzęta.
  2. Kiedyś dzieliłam pokój z braćmi.
  3. W podstawówce i gimnazjum byłam wyśmiewana z powodu mojej nadwagi, niepełnosprawności oraz z tego, że miałam trudną sytuacje materialną w domu.
  4. W podstawówce i gimnazjum miałam problem z nauką, ale po mimo tego zawsze dawałam sobie radę. 
  5. Od 5 klasy podstawówki do końca szkoły średniej lubiłam oryginalnie się ubierać.
  6. Od 5 klasy szkoły podstawowej zaczęłam się malować.
  7. Nie znam żadnego języka obcego.
  8. Swój pierwszy telefon komórkowy miałam w gimnazjum i była nim Nokia 3310.
  9. Dużo przeklinam.
  10. Od dziecka mam problem z nadwagą.
  11. Od dziecka biorę na stałe różne leki. Na chwilę obecną są to tabletki na padaczkę.
  12. Nie lubię czytać książek.
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. Mam nadzieję, że żaden z tych faktów się nie powtórzył. Jeśli tak to z góry przepraszam.
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Ciekawe fakty :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tak jak ja "Od dziecka miałam różne zwierzęta" :)

    http://mypinkdreams3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od dziecka też miałam różne zwierzęta :) Ryby, psa, papugi :D
    Powodzenia w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, szczera z Ciebie kobieta. :) Tez przeklinam. hihihi Cóż poradzić, ileż to razy mi to pomaga się uspokoić. :D Za trzeci punkt mogłabym udusić prześladowców. No, ale to były dzieciaki, osobniki ograniczone. Może już zmądrzały, jednak ślad po sobie pewnie zostawiły. U mnie w sercu ślad pozostał, ale dzięki takim ludziom jestem też bardzo silna. Pozdrawiam Cię cieplutko, zdrówka życzę, dużo dobra, bo zasługujesz. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu ktoś szczerze, ciekawie mówi o swoich faktach haha! :D
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebanalne te fakty, ciekawe!:)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z mojej wizyty w prawdziwej Wiosce Muminków w Finlandii! Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz. Pozdrawiam :-)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post. Ciekawa jestem jak sie wyglądały te Twoje oryginalne stroje hehe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Glad to learn about you. Its always full of fun for me to read stuff like this.

    Lelo Vibrators

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx