Hej !
Co tam u Was? Szczerze to mam coraz mniej pomysłów na wymyślanie postów na bloga a gdzieś zapodziały mi się zeszyty z postami tak, więc postanowiłam że w dzisiejszym poście pokażę Wam moje mini zakupy, którymi są dwie pary butów, dwie paletki cieni z marki Wibo oraz błyszczyk z Lovely za równo cienie jak i błyszczyk kupiłam przed wielkimi promocjami w drogerii Rossmann. Oprócz tego kupiłam dwa pędzle do makijażu oka. Dosyć chwalenia się nowymi nabytkami czas na to, aby Wam je pokazać..


Adidasy:
Kupiłam je w sklepie z chińskimi butami za 49.99 zł.
Botki:
Kupiłam je w chińskim sklepie za 59.99 zł.
Dwie paletki cieni z marki Wibo z kolekcji I Choose Waht i What Eyeshadwow:


Za każdą z nich zapłaciłam 12.69 zł.
Błyszczyk z marki Lovely z kolekcji Mude Mood w numerze 1:


 Zapłaciłam za niego 10.90 zł.
Profesjonalny pędzel do cieni z marki Elite Models:
Kupiłam go w Rossmannie za 8.00 zł.
Pędzel do cieni:
Kupiłam go w chińskim sklepie za 0.90 zł.
Jeżeli chodzi o wielkie promocje w drogerii Rossmann to od jakiegoś czasu przestałam z nich korzystać, ponieważ doszłam do wniosku, że nie ma to najmniejszego sensu kupować dużej ilości kosmetyków na zapas tylko jak jakiś kosmetyk mi si skończy to idę do sklepu czy drogerii i go kupuję.
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Ja mam te "podróby" matowych błyszczyków kylie z lovely, sprawdzają się świetnie!
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy, ostatnio pokochałam markę Lovely za ich pięknie pachnące produkty. Błyszczyk wygląda przecudnie. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kosmetyki! Miłego dnia☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy :) Ja jednak preferuję zamawianie z internetowych sklepów :)


    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zakupy. Miło, że mnie zaobserwowałaś. Bardzo dziękuję. Ja obserwuję Twój blog od jakiegoś czasu. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam te pierwsze buty :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy. Buty co prawda nie w moim stylu ale
    te kosmetyki jak najbardziej do mnie przemawiają. Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx