Moje nowości kosmetyczne 💄

Hej !
Co tam u Was ? W dzisiejszym poście postanowiłam, że pokażę Wam moje nowości jeśli chodzi o kosmetyki kolorowe no i jednym małym wyjątkiem od reguły będzie woda toaletowa marki Playboy. Tak, więc bez zbędnego rozpisywania się już przechodzę do postu.
Woda toaletowa Playboy Sexy So What: 
Zapłaciłam za niego 14.99 zł.

Podkład Lovely HD:

Zapłaciłam za niego: 9.99 zł

Puder Lovely Golden Glow w kolorze nr 2:

Zapłaciłam za niego 12.49 zł.

Cienie do powiek Cosmia:

Ten jasny kolor ma numer 02, natomiast ten ciemny nr 03.
Za każdy z nich zapłaciłam 9.99 zł.

Pomadka marki Cosmia w kolorze nr 18:


Zapłaciłam za nią 10.99 zł.

Błyszczyk z marki Cosmia w kolorze numer 01.

Zapłaciłam za niego 12.99 zł.

Jeśli chodzi o kosmetyki z marki Cosmia to są one dostępne tylko i wyłącznie w markecie Auchan, natomiast resztę kosmetyków kupiłam w Rossmannie.
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Great post dear! Have a wonderful day!
    xoxo
    Dilek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam szminkę tej auchanowskiej firmy, ale słabo mi się sprawdza. Są lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię zapachy Playboya :-)

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam! Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zakupy <3 Zapachy playboya się u mnie sprawdzały, ale zaczęły potem mnie uczulać, przerzuciłam się na CK, są super, a nie kosztują fortuny. Pozdrawiam <3
    NapisaneKasia-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te nowości :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupki, piękny kolorek ma ta pomadka:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx